Skip to main content
Vraag activatie nummer en laatste datum factuur

Dit voor bekijk verbruik
bedoel je dat het niet lukt, als je hier klikt en inlogt, om je factuur details te bekijken



Ter bijkomende info indien er geen reactie van proximusmedewerker moet komen:

dan kun je het eventueel ook nog altijd langs deze weg doorgeven:

surf naar https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contacteer-onze-klantendienst.html .

* klik achtereenvolgens op: "ja" >" ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur" >

"klacht indienen" > scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Vul de voorzien tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Hallo Gabriel,



Kan je ons via het onderstaand link jouw klantrekening doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou.



Groetjes,



Aziz



Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Opslaan' = verzenden.
Klantennummer 1976830

Dank voor hulp

Lammertyn
Je vraag is me niet helemaal duidelijk Poeten. Als je wil weten waar je deze gegevens kan terugvinden, klik je best even door op deze link. De gegevens die je vraagt dienen immers ter identificatie, en mogen wij niet zomaar aan je doorgeven.

Reageer