Beste graag wil ik mijn ongenoegen uiten over de handelswijze die ik heden ervaar met Proximus, en hoop op deze manier dat er een artikel in de pers zal verschijnen en liefst op prime time televisie zodat andere zakelijke internet gebruikers weten hoe onproffesioneel deze provider werkt ! ! !
Ik beschik voor mijn job sinds 2004 over een vodafoon abonnement om in het ganse land van het 3G netwerk gebruik te kunnen maken zodat ik steeds over alle bedrijfsdocumenten en foto's kan beschikken.
Mijn abonnement geeft mij recht op 5 GB wat enorm veel is, maw dit krijg je amper op in een maand maar dat maakt niet uit als ik maar naadloos te werk kan gaan ben ik bereid om deze kosten te betalen.
Gezien ik regelmatig in buitenland ben heb ik nood om mijn internet abonnement uit te breiden voor connectie in europa
optie 20 € , geen probleem met deze meerkost als ik maar over de zelfde service kan beschikken als in het thuisland
Afgelopen maandag 11 juli heb ik weer netjes mijn abonnement in de Belgacom winkel te Kapellen laten aanpassen om vrij op de server van het bedrijf te kunnen om documenten te raadplegen
14 JULI 3 DAGEN LATER KRIJG IK EEN MAIL VAN PROXIMUS DAT IK MIJN LIMIET AL OVERSCHREVEN HEB :-((
( normaal doe ik hier meer dan een maand over om aan die 5 GB te komen en nu zou ik mijn limiet reeds overschreden zijn na 3 dagen, onbegrijpelijk)
MOET CONTACT OPNEMEN MET PROXIMUS OP HET NR 00 32 2 819 97 88 ( en nu begint de frustratie)
operator zegt dat het nr niet bestaat !!!
Ik redeneer niet verder doen want op die manier kan Proximus toch nog een zeer dure factuur opmaken want zij hebben jou wel verwittigd, dit is een 1 richtingverkeer waar Proximus het beste uit komt.
Stap 2 ik heb nog een nr vanop de factuur nl, 0800 22 500 OPERATOR geeft weer melding dat nr niet bestaat.
Ok ik ben in buitenland dus draai ik nu 00 32 800 22 500 OPERATOR geeft weer melding dat nr niet bestaat. (zie onder)
OK (helemaal gefrustreerd) DAN MAAR OP INTERNET
zoek zoek zoek NERGENS EEN MAIL ADRES TE VINDEN , klik maar eens op alle " contact " die u op het scherm tegen komt , geen ekele geeft u de mogelijkheid om een mail te sturen GRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De telefoonnummers die op het scherm komen, daar is geen enkel bij waar naar je kan bellen
ONDERTUSSEN KAN JE IK NIET MEER COMMUNICEREN VIA MIJN I PAD
HET IS EEN GROOT SCHANDAAL
Ik kan best begrijpen dat Belgacom / Proximus op kosten wil besparen gezien het voor de consument steeds goedkoper moet en dat men dan af wil van grote batrijen met telefonisten om de klanten te helpen
MAAR DAT ZE DAN GODVERDOMME ZORGEN VOOR EEN MAIL CONTACT ZODAT JE TOCH KAN COMMUNICEREN MET JE LEVRANCIER !
IK HOOP DAT DIT ZAL GEPUBLCEERD WORDEN ZODAT IEDEREEN WEET WELKE PRAKTIJKEN MEN BIJ PROXIMUS TOEPAST EN MAG VERWACHTEN.
IN DE HOOP DAT ER EEN BETERE SERVICE NAAR COMMUNICATIE KOMT
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.