Beste,
Vandaag een brief van een zogezegde betalingsachterstand gekregen van 13,49 euro. ( Dit is een bedrag dat ik ook ergens in mei al is betaald heb...)
Meer informatie over welke factuur ik zogezegd niet betaald heb staat er niet op. Ik bel naar de nummer die op brief staat... Laat uw nummer achter, blah blah. Alles ok. Ik ga naar submenu voor openstaande facturen en dan moet ik klantenrekeningnummer ingeven (12381648 zoals op brief staat). Deze nummer neemt men echter niet aan... Tot daar mijn telefoongesprek naar nummer op het blad. Zonder de juiste klantenrekeningnummer (die ik van proximus factuur heb) kan ik niet verder...
Ik zou graag weten:
- Welke factuur zogezegd openstaat. Volgens mijn persoonlijke boekhouding geen enkele...
- Vanaf eind juli heb ik geen abonnement meer, maar een betaalkaart. Het moet dus voor die periode zijn. Of zou er bij proximus iets foutgelopen zijn bij switch van abo naar herlaadkaart?
Gelieve me even te helpen want met bellen naar de helpdesk werkt niet door zogezegd fout klantennummer...
Mvg,
Thomas
Klantenrekening: 12381648
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.