Waarom wordt het betalingsscherm de laatste maanden weergegeven in het Frans?
Bladzijde 1 / 1
Is bij mij ook het geval, cookies enz... wissen helpt niet ook andere browsers geprobeerd, niks helpt.
Zit ook in het zelfde schuitje.
Dag Babbe,
Bedoel je het betalingsscherm in My Proximus?
Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen via het Proximus Team? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het meteen voor je na.
Alvast excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
Bedoel je het betalingsscherm in My Proximus?
Kan je mij via privébericht klantgegevens bezorgen via het Proximus Team? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Dan kijken we het meteen voor je na.
Alvast excuses
Met vriendelijke groeten
Koen
heb dat in verleden ook gehad, en de uitleg die toen gegeven werd is:
als je niet expliciet een taal hebt ingevuld in je account aanmaak , krijg je de "standaardtaal", en die blijkt het Frans te zijn
Was daar ook toen niet mee akkoord, omdat je al nederlands kiest als taal voor de website, en als je dan een nederlandstalig formulier invult, is het toch maar logisch dat je voertaal "nederlands" is..., niet dus volgens de superlogici van belgacom (nu Proximus)
als je niet expliciet een taal hebt ingevuld in je account aanmaak , krijg je de "standaardtaal", en die blijkt het Frans te zijn
Was daar ook toen niet mee akkoord, omdat je al nederlands kiest als taal voor de website, en als je dan een nederlandstalig formulier invult, is het toch maar logisch dat je voertaal "nederlands" is..., niet dus volgens de superlogici van belgacom (nu Proximus)
Die uitleg die je gekregen hebt klopt zeker niet want ik heb expliciet een taal ingevuld en toch helpt dit niet in het hier beschreven probleem in deze topic.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.