Beste,
naar wie kan ik een betaalbewijs doorsturen mbt tot betaling van openstaande factuur proximus? mijn lijn werd afgesloten omdat 1 factuur openstond en de andere in betaling is via domiciliëring.
beide zijn betaald maar volgens de "niet zo aangename " telefoniste zal de lijn pas heropent worden als de betaling bij jullie aankomt. Ik zou graag de betaalbewijzen willen mailen zodat de lijn spoedig (vandaag) nog wordt heropent
Bladzijde 1 / 1
Dag Ben Laloux,
Kun je (in privébericht) klantgegevens doorsturen voor nazicht?
Groetjes,
HeidiE
Kun je (in privébericht) klantgegevens doorsturen voor nazicht?
Groetjes,
HeidiE
Beste heidiE
mijn nummer is 016612100.
PS hoe stuur ik PM?
mijn nummer is 016612100.
PS hoe stuur ik PM?
een privébericht aan Het Proximus Team sturen kan via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Dag,
Ik heb mijn factuur betaalt. Maar kan niet op internet, kan wel de betalingsbewijs doorsturen om onze internet terug te activeren als dit mogelijk is??
Ik heb mijn factuur betaalt. Maar kan niet op internet, kan wel de betalingsbewijs doorsturen om onze internet terug te activeren als dit mogelijk is??
Hallo.
Ik heb gisteren 3 facturen voldaan. Ik was 3 maanden op zee. Maar in my proximus staan ze nog als niet betaald. Hoe kan ik mijn betalingen bevestigen?
Ik heb gisteren 3 facturen voldaan. Ik was 3 maanden op zee. Maar in my proximus staan ze nog als niet betaald. Hoe kan ik mijn betalingen bevestigen?
Dag Hilbert,
De betalingen zijn inmiddels binnengekomen.
Groetjes,
Antonella
De betalingen zijn inmiddels binnengekomen.
Groetjes,
Antonella
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.