Betalen voor Proximus tv applicatie voor laptop ed

  • 20 December 2015
  • 4 reacties
  • 245 Bekeken

Bij nazicht van mijn laatste factuur stel ik vast dat ik 4.95 euro moet betalen voor de proximus tv applicatie.
In oktober ben ik overgestapt van proximus naar scarlet voor tv, internet en vaste telefonie, gsm eerst ook maar daarvoor ben ik terug naar proximus gegaan. Ook staat er bij mijn gegevens nog het maxi pack aangevinkt wat ik niet meer heb dus. Waarom moet ik bijna 5 euro betalen voor een dienst waar ik eigenlijk geen gebruik van maak en die eigenlijk bij het opzeggen van mijn contract ook zou afgesloten zou moeten worden. Ik betaal wel nog voor de sony ixperia die in het maxipakket zat en dat kan ik begrijpen, maar volgens de klantendienst zou dit in januari afgeslopen zijn en is er geen sprake van dat ik de tablet moet binnen brengen en is hij na 2 jaar gewoon mijn eigendom. Dit kan toch niet dat ik nog moet betalen voor iets wat ik niet meer gebruik ? Graag nazicht door de klantendienst, kan klantnr per privé bericht doorsturen

4 reacties

Privé gegevens kan je sturen naar : Het Proximus Team en dan op stuur bericht klikken
Privé gegevens kan je sturen naar : Het Proximus Team en dan op stuur bericht klikken
Gegevens verstuurd vandaag
Reputatie 7
Badge +3
Bij nazicht van mijn laatste factuur stel ik vast dat ik 4.95 euro moet betalen voor de proximus tv applicatie.
In oktober ben ik overgestapt van proximus naar scarlet voor tv, internet en vaste telefonie, gsm eerst ook maar daarvoor ben ik terug naar proximus gegaan. Ook staat er bij mijn gegevens nog het maxi pack aangevinkt wat ik niet meer heb dus. Waarom moet ik bijna 5 euro betalen voor een dienst waar ik eigenlijk geen gebruik van maak en die eigenlijk bij het opzeggen van mijn contract ook zou afgesloten zou moeten worden. Ik betaal wel nog voor de sony ixperia die in het maxipakket zat en dat kan ik begrijpen, maar volgens de klantendienst zou dit in januari afgeslopen zijn en is er geen sprake van dat ik de tablet moet binnen brengen en is hij na 2 jaar gewoon mijn eigendom. Dit kan toch niet dat ik nog moet betalen voor iets wat ik niet meer gebruik ? Graag nazicht door de klantendienst, kan klantnr per privé bericht doorsturen


Beste christel1,

U mag mij via privébericht het klantnummer bezorgen.
Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,
Joel
Heb mijn gegevens al doorgestuurd, dank u

Reageer