Beantwoord

Betalen met Zoomit

  • 14 december 2015
  • 4 reacties
  • 232 Bekeken

Reeds jaren krijg ik mijn facturen via Zoomit.
Nu om het nog ietwat ingewikkeld te maken krijg ik deze ook via een pdf-file per e-mail EN een verwittiging per SMS.
Ik ben steeds tevreden geweest over de vorige werking van jullie en wens dus GEEN e-mail en SMS bericht te ontvangen
voor nieuwe facturen vermits ik deze ook nog steeds per ZOOMIT krijg.
Dus stop aub met toesturen via e-mail en SMS of hebben jullie geld teveel ??????
icon

Beste antwoord door sinjoor76 14 december 2015, 14:03

Lady, dat kan je in "my proximus" zelf aanpassen.
Mijn elektronische Pack/Vaste lijn factuur beheren

Meldingswijze

Gelieve hieronder uw gegevens aan te vullen of te wijzigen:
Sms en e-mail

en daar uitvinken.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Lady, dat kan je in "my proximus" zelf aanpassen.
Mijn elektronische Pack/Vaste lijn factuur beheren

Meldingswijze

Gelieve hieronder uw gegevens aan te vullen of te wijzigen:
Sms en e-mail

en daar uitvinken.
Voor vaste lijn staat alles UITgvinkt dus komt alles via ZOOMIT maar
voor mobile telefoon weet ik niet waar ik dit kan uitschakelen. Heb midden
november een mail van Proximus gekregen waar instaat dat de factuur nu
naar email adres zal gestuurd worden.( Heb dit al veranderd maar ik vind
niks terug op de site over SMS berichten uitschakelen.)
anders gewoon eens bellen naar 0800 22 800(7/7 tot 22u)
Ik heb alleen maar mijn gsm abonnement meer bij Proximus, vroeger kreeg ik de facturen via zoomiit, nu terug de papieren vodden terwijl ik bij aankoop van mijn toestel wel betaling via zoomit had doorgegeven en ook zou mijn voicemail moeten uitgeschakeld zijn, heb nog geen tijd om dat ding uit mijn zakken te pakken en lap de mensen vallen al op mijn voicemail, leuk is anders ? Hoe kan ik die domme voicemail eraf kieperen ? Ik zal zelf wel beslissen naar wie ik terug bel.

Reageer