Ik heb gisteren in de play store een app aangekocht en gekozen voor de optie om te betalen via proximus.
De betaling is gelukt en aangezien ik geen abonnement heb, ging ik er vanuit dat het bedrag van mijn krediet op mn Pay&Go-kaart zou gaan.
Nu zijn we een dag later en er is nog steeds geen geld van mijn kaart gegaan.
Heb ik dit verkeerd begrepen? Zal het bedrag pas later verdwijnen?
Alvast bedankt.
mvg
Bladzijde 1 / 1
is de koppeling wel goed gebeurd en stond er voldoende op je P&G.
de klant zijn Google Play en zijn Gmail-adres koppelen aan zijn Proximus-nummer. Dit doet hij eenvoudig door de instructies te volgen op Google Play. Eenmaal de koppeling is gebeurd, kan de klant telkens op deze manier betalen voor zijn downloads.
De gebruikers kunnen de lijst met hun aankopen op Google Play op elk moment raadplegen op MyProximus. Na de aankoop ontvangen zij een bevestigingsmail van Google met de informatie over hun downloads. De klant heeft de mogelijkheid om tot 2 uur na de download de aankoop van apps en games te annuleren. Bovendien worden de aankopen met hun prijs op de Proximus-factuur duidelijk vermeld.
Om een optimale veiligheid te garanderen beperkt Google standaard de aankopen op een Proximus factuur of herlaadkaart tot een maximum van 25 euro per aankoop en 125 euro per maand. Ook vraagt Google Play bij elke aankoop de goedkeuring en het wachtwoord van de klant. Via MyProximus kunnen deze limieten verder beperkt of uitgebreid worden.
De gebruikers kunnen de lijst met hun aankopen op Google Play op elk moment raadplegen op MyProximus. Na de aankoop ontvangen zij een bevestigingsmail van Google met de informatie over hun downloads. De klant heeft de mogelijkheid om tot 2 uur na de download de aankoop van apps en games te annuleren. Bovendien worden de aankopen met hun prijs op de Proximus-factuur duidelijk vermeld.
Om een optimale veiligheid te garanderen beperkt Google standaard de aankopen op een Proximus factuur of herlaadkaart tot een maximum van 25 euro per aankoop en 125 euro per maand. Ook vraagt Google Play bij elke aankoop de goedkeuring en het wachtwoord van de klant. Via MyProximus kunnen deze limieten verder beperkt of uitgebreid worden.
Weet ik niet, Ik heb alles correct ingevuld bij de aankoop en kreeg ook een sms van 8120. Op mijn P&G stond meer dan voldoende voor de aankoop.
Maar de aankoop is gelukt dus het bedrag moet toch ergens af zijn?
Maar de aankoop is gelukt dus het bedrag moet toch ergens af zijn?
kan je eens kijken op MyProximus als je daar iets terugvindt
Heb ik al gedaan en ik vind niks terug over een aankoop via google play. Mss kijk ik verkeerd... Waar zou dat moeten staan?
ik weet het juist ook niet, heb ik nog nooit gebruikt maar het was gewoon omdat proximus opgeeft:
"De gebruikers kunnen de lijst met hun aankopen op Google Play op elk moment raadplegen op MyProximus"
en dacht ik dat je dan via deze weg meer info zou vinden, anders moet je eens een PB sturen met je vraag=>
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
"De gebruikers kunnen de lijst met hun aankopen op Google Play op elk moment raadplegen op MyProximus"
en dacht ik dat je dan via deze weg meer info zou vinden, anders moet je eens een PB sturen met je vraag=>
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
Oke. Alvast bedankt. Zal het via daar eens proberen.
Hallo heb iemand voor. 5 Euro zijn proximus kaart herladen op 11.8.2016 en kan met de code niet herladen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.