Skip to main content
wij hebben 120' dat we kunnen bellen. Blijkbaar zou dit reeds opgebruikt zijn. Kan iemand ons zeggen hoeveel per minuut we extra moeten betalen?
en raar maar waar, om ons verbruik te kennen moeten we een mail zenden naar 8787, maar daar krijgen we geen reactie op. We hebben dus een verbruik online, maar eigenlijk kan u daar niets vinden over het dagelijks gebruik in de maand die er is.

Eigenlijk is deze site overbodig en moeten we gewoon een gratis sms sturen naar 8787 om uw verbruik te kennen.
?

In MyProximus moet u in principe toch uw verbruik kunnen consulteren
die 8787 is in geval je het via de site inderdaad niet kunt raadplegen zoals het op het forum ook al enkele keren uitgelegd geweest is.

(bv. o.a. https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/kan-details-factuur-niet-bekijken-38040)

dit werd ook gebruikt om detail te kunnen zien of te verbergen.

Maar als ze niet meer te zien zijn op Myproximus dan kan een proximus medewerker hiervoor de nodige instellingen doen, zoals het hier in ander topics ook al gebeurd is bij problemen van het raadplegen van details van het verbruik.

NB: als er hier op de lange duur niemand van proximus regeert kun je ook de vraag of klacht doorgeven op volgende manier:

surf naar > contacteer onze klantendienst .

(of via alternatieve link > spaar tijd kom snel in contact met de juiste dienst)

* klik achtereenvolgens op: "Regel het meteen" > "ik ken mijn Telefoon nummer" > "OK" > voer nummer in > "Ik heb een vraag over mijn factuur"

> "klacht indienen" (of kies ander optie bv. > "andere vraag")

> scroll naar beneden > Klik op "Mail Ons" >

Vul de voorziene tekstvakken in en klik op "Verzenden"
Beste panizza, kan je ons via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken gsmnummer geven? Dan kijken we dit verder voor je na. Groetjes Freya

Reageer