Beantwoord

Bestelling smartphone in Proximus shop wordt niet geleverd

  • 2 February 2016
  • 4 reacties
  • 573 Bekeken

Hallo,
Bestelling smartpnone in Proximus shop Ninove op 22/01/2016 nog steeds geen bericht van levering.
Kan ik iemand contacteren die bij Proximus deze bestellingen opvolgt. In de winkel zelf kunnen ze mij wonderwel niet helpen.
Op de bestelbon staan ook de verkoopsvoorwaarden niet vermeld wel dat ik ze aanvaard. Kent iemand deze voorwaarden en vooral wat er vermeld is ivm de leveringstermijn?
Groetjes,
icon

Beste antwoord door braekej 3 February 2016, 16:09

Bekijk origineel

4 reacties

Ik ben niet zeker maar misschien kan je hier meer inlichtingen krijgen op gratis nummer 0800 99 974 klantendienst E-shop
heb ik voor ik dit bericht plaatste nog gebeld, maar ook daar kan men alleen bestellingen van hun eshop volgen. Men vroeg mij dan de klantendienst te bellen maar er is daar geen enkel dienst voorzien om dit te behandelen.
Alleszins bedankt,
JP
Ik ben vandaag nog eens langs geweest in de shop en ze wisten mij te vertellen dat een bestelbon geen enkele verplichting inhoud tov al dan niet aankopen. Er is geen enkele beperking op. Blijkbaar is er voor de Galaxy J5 op dit ogenblik een leveringsprobleem door Samsung. Ook andere winkelketens hebben wachttijden van meer dan 3 weken.
je kunt dit zelf doen online .

Reageer