Goedemiddag,
Ik weet niet meer waar ik naartoe moet, dus post ik het hier maar: ik heb een Mobile Coverage Extender besteld, afhalen via Kiala. Bestelling bleef lang uit, uiteindelijk telefoon gekregen dat het toch al geleverd zou zijn, maar dat er geen notificatie geweest was. Bij het Kiala-punt geven ze aan dat het nog steeds in status "onderweg" staat en nu kan niemand mij meer helpen (080022800, 080022520...).
Super tevreden over Happy House bezoek, maar deze opvolging begint een drama te worden. Vooral omdat ik nergens terecht kan en contact leggen met Proximus niet lukt.
Help?
Bladzijde 1 / 1
Hallo Gnoob!
Kan u mij uw klantengegevens doorsturen via een privébericht aub?
Dan kijk ik het nodge voor u na.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Mvg,
Wouter
Kan u mij uw klantengegevens doorsturen via een privébericht aub?
Dan kijk ik het nodge voor u na.
Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.
Mvg,
Wouter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.