Bestelling eService


Op 20/04 geleden een bestelling geplaatst via eServices voor een microSim kaart (Internet overal promotie)... Een paar dagen later een mail met referentie gekregen en de melding dat het iets langer zou duren wegens het grote succes.

We zijn nu meer dan 2 weken verder en OK ik wil wel wachten, maar ik zit met een informatie probleem. Ik kan (hoewel ik een referentienummer heb) nergens via de eServices site een status van mijn bestelling krijgen.

Op dit forum is het antwoord al gegeven dat je dan maar naar de klantendienst moet bellen, heb ik zojuist gedaan... en zij kunnen me ook niet zeggen hoe het met die bestelling zit. "Wacht nog een paar dagen meneer, het is niet normaal dat het zolang duurt" is het antwoord dat ik krijg maar ze hebben zelfs niet naar mijn referentie geïnformeerd en gewoon gezegd "Wij kunnen dat hier ook niet zien". Ik vind dit niet normaal dat er niemand mij informatie kan geven over mijn bestelling.

Wat als ik volgende week nog niets heb, nog eens een week wachten? Opnieuw bestellen? Dit zou toch veel beter via de eServices opgevolgd moeten kunnen worden ZONDER CALL CENTER...

Graag had ik geweten
- wie/wat moet ik bellen om een status van een bestelling te kunnen krijgen (ik heb alle referenties van de bestelling)
EVA - zou het niet mogelijk zijn om dit via de eServices verder te kunnen opvolgen ???

This topic has been closed for comments

17 reacties

Badge
Hier net hetzelfde , bevestiging gekregen op 23 april ( ref :ECA920664).... nog steeds niets ontvangen, en kan ook nergens raadplegen wat de actuele status is van de bestelling.

Help......
Dat kan gemakkeijk tot 4 weken duren ik ben al 3 weken aan het wachten !

groetjes,

Elsa
Beste Erikc en Thiebapa,

Indien jullie via privé-bericht jullie gegevens (naam, eventueel telefoonnr of klantennr, contactnr, adres) doorsturen, dan kijk ik het na in onze systemen.


Met vriendelijke groeten,

Eva
@Elsa,

Beste Elsa,

Ik denk niet dat het normaal is dat het zo lang duurt bij jou. Bij mij: besteld op 01/05 en geleverd op 04/05, dus het was in orde op 4 dagen (activatie heb ik gevraagd voor 10/05, dus ik kan nu wel nog niet zeggen of de activatie ook in orde is).

Misschien moet je ook de HelpDesk eens contacteren?

Met vriendelijke groeten,

MinderIsBeter
Het is mss omdat het samen gaat met de overstap van

mijn oud pack TV + telefoon + Internet(favorite) + usb stick 3G free weekend

naar Nieuw Pack overal: TV + Telefoon + Internet Overal comfort + aangepaste SIM van usb stick 3G naar mobile Overal + gratis bijkomende sim (waarover ik het hierboven had)

Als het na 4 weken allemaal niet in orde gekomen is ga ik toch de helpdesk moeten bellen denk ik zoals je hierboven voorstelt.

groetjes,

Elsa

woensdag een sim besteld, vandaag geleverd


mvg
Xenne maar jij hebt die waarschijnlijk niet besteld samen met een niuw Pack vronderstel ik.

Is het ook een bijkommende gratis Sim die je besteld hebt ?

groetjes,

Elsa
beste Elsa

het betreft hier een aanvraag van een gratis simkaart om gebruik te maken van mijn internet overal voordeel, online aangevraagd... geen verdere aanpassing
de simkaart werd gisteren geleverd, ik stak deze in tablette en deze connecteerde met proximus, kon er echter niet mee surfen.
is ondertussen okay, na een telefoontje of 10, en minuten geduld met muziekjes, ben ik op de juiste man gestuikt, die meteen doorhad wat het probleem was
die simcard online besteld zeker ? zei hij... ja er is daar iets fout mee. geef me eens opnieuw het nummer en ik zal het opnieuw activeren. binnen de vijf minuten kon ik op internet. en ik zie in HELLO applicatie mijn verbruik. beb wel geen 250MB , maar 191MB omdat het niet begin van de maand is maar bon

mvg

Dan is het voor u nog tamelijk vlug (in belgacom normen: "zeer vlug" ) in orde gekomen ik vraag mij af hoe het bij mij gaat uitdraaien.

Elsa
ja, ik mag niet klagen...... maar standaard werkte het kaartje dus ook niet, interventie was vereist om het werkende te krijgen.

dus als je zo'n kaartje online besteld, grote kans dat het niet meteen zal werken om te surfen, hou daar rekening mee. bellen is de boodschap en hopen de juiste persoon aan de lijn te krijgen die het kan fixen

ik heb ook één free weekend omgezet in het internet overal voordeel (andere account), dit ging wel probleemloos

mvg
Badge
Vandaag kaartje in de bus... MAAR...... verkeerd type , ik had een microsim gevraagd.... en ik krijg een gewoon simkaartje, kan er dus niets mee doen!

Kan Eva ervoor zorgen dat de bestelling rechtgezet wordt?
Reputatie 1
Op 4 mei een gsm besteld met mijn Premium club punten, de levering kan volgens belgacom 6 weken duren. Er is een link naar het pakketje staat al van de 2de dag "levering in uitvoering". Sinds gisteren kwam er plots leven in de brouwerij. Mijn pakje staat nu in "aankondiging van een zending". dus 12 dagen later nog steeds in uitvoering. Enkele weken geleden heb ik een batterij besteld in Nederland via internet, nog geen 24 uur later stond DHL al aan de deur. Verlichting kocht ik ook dat heeft 4 dagen geduurd met een weekend tussen.. Het zou toch ietsje sneller kunnen Belgacom.
Op 23 maart Samsun Galaxy SII besteld, zou op 3 april geleverd zijn, niks gezien, geen bericht gevonden in de brievenbus dat ze hier aan de deur geweest zijn, (zou mij verbazen dat ze hier geweest zijn, want ik was heel de dag op kantoor die dag), contact met dienst 6000 genomen, zouden gsm terug opsturen, 7 weken later nog altijd geen gsm, en bij status e-service staat geleverd????

Begrijpen wie begrijpen wil maar volgens mij is het één oplichtrij die Bizz club, ge kunt beter overschakelen van operator en minder betalen dan meer betalen en sparen voor punten waarvan als ge die omruild toch nooit uwe cadeau te zien krijgt.

@xenne en elsa,

Ter inlichting: mijn gratis SIM kaartje is nu ook geactiveerd. Ik heb wel 3 x moeten bellen met 080022909 (11, 14 en 16/05), maar voor mij eigenlijk geen probleem want er was geen haast bij de activatie. Daarenboven waren alle BGC operators vriendelijk en professioneel en de laatste was de goede (zoals bij xenne, activatie was ok na 5 a 10 minuten).

Mvg, MinderIsBeter.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het nummer 0800 99 629 was voor activatie van de sim kaart maar blijkbaar moest jij naar 0800 22 909 bellen !

'k vraag mij af wat dan het verschil is tussen die beide nummers?

Maar het het is toch in orde gekomen. Ik heb terug gebeld naar klantendienst (na een maand) om mij overstap naar comfort enn sim enz.... zoals ik hierboven al beschreven heb maar er was nog niks van uitgevoerd of verwezelijkt.

operator zei mij dat ik die aanvraag automatisch kan opvolgen via klachten in de e-services, maar daar vind ik ook nog altijd niks van terug!

groetjes,

Elsa
ben ook al enkele weken aan het wachten op een bestelling voor A3 2016
Reputatie 7
Badge +6
Ronny,
Maak je een nieuwe topic aan voor je vraag? Deze thread is 4 jaar oud, ik zal die dan ook sluiten.

Groeten,
Wim