Skip to main content
/files/39aae4a18d/pfff.jpg 1280x800
Doe de bestelling maar op internet. Meestal zijn er extra internetpromo's, bovenop de algemene promoties.



Tenzij de vorige eigenaar/huurder zijn contract niet heeft opgezegd, kan er geen "actieve" lijn aanwezig zijn.

Wat Belgacom verstaat onder "aansluitpunt" is inderdaad een telefoonstekker. Men vraagt hier eigenlijk of er al een telefoonkabel getrokken is naar de woning.


@Wouter1984:



Alvast bedankt voor antwoord. Weet jij of er een mogelijkheid is om de bestelling die telefonisch is gebeurd te annuleren? Want ik ga het inderdaad best via het internet maar doen!



Het vorige contract lijkt mij afgezegd daar er geen telefoonnummer actief was. Als ik het goed begrijp krijg ik een nieuw telefoonnummer en moet ik daarvoor niets extra's betalen? Ook niet voor de activering van die telefoonlijn?



Mvg


om uw telefonische aanvraag te annuleren dien je zo spoedig mogelijk terug de klantendienst 0800/22800 te contacteren



groeten-muisje


Reageer