Hallo
Ik ben een reeds klant. Zag de promotie van de S8 aan 199 euro en probeerde gisteren tot 3x toe dit toestel in combinatie met Mobilus M te bestellen. Vandaag nam ik contact met de dienst promoties, OMG al zuchtend stond ze me te woord. Dat zo iemand überhaupt tot op een klantendienst raakt, is mij een raadsel. Ze kon mij, weinig verrassend niet verder helpen.
Dus probeerde ik het opnieuw, via Firefox, Chrome, Edge, zelfs via mijn mobiel om elke keer opnieuw in het laatste scherm een foutmelding te ontvangen. Computer cache geledigd, haalt allemaal niets uit. De duivel lijkt er precies mee gemoeid, om mij te weerhouden dit toestel te bemachtigen.
Ik ben helaas niet in hoedanigheid om mij fysiek naar een Proximus verkooppunt te begeven. Dus moet het wel via de website. Hopelijk kan u mij wel helpen.
Met vriendelijke groet
Michael
Bladzijde 1 / 1
Update!
Zonet bij de 8ste poging kon de gehele bestelprocedure dan toch afgerond worden.
De volhouder wint altijd, dus ook in dit verhaal :)
Groeten
Michael
Zonet bij de 8ste poging kon de gehele bestelprocedure dan toch afgerond worden.
De volhouder wint altijd, dus ook in dit verhaal :)
Groeten
Michael
Dag MichaelS,
Alvast de excuses, ik geef zeker de nodige feedback aan de betrokken dienst.
Met vriendelijke groeten
Koen
Alvast de excuses, ik geef zeker de nodige feedback aan de betrokken dienst.
Met vriendelijke groeten
Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.