Beschikbaarheid VDSL

  • 9 January 2011
  • 7 reacties
  • 3537 Bekeken

Zou er iemand kunnen aangeven wanneer VDSL/VDSL2 beschikbaar zou zijn op mijn lijn?

Gebruikersnaam is bk326202.

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Dit kan je zelf nagaan via de volgende link:

http://www.belgacom.be/bwt/Login.action?productName=TV&request_locale=nl

Indien je minstens 1 HD zender kan kijken/opnemen is VDSL2 mogelijk op uw adres.

Als dit niet mogelijk is wordt er (meestal) een datum aangegeven wanneer het beschikbaar zou zijn. Indien geen datum beschikbaar, heeft BGC nog geen exacte planning.
Beste bk326202,

Momenteel kan ik u nog geen richtdatum geven wanneer VDSL2 bij u beschikbaar zal zijn.

Met vriendelijke groeten,

Eva


Eva,

Dat hoor ik nu al meer dan een jaar... Hebben jullie echt geen planning wanneer dit wel mogelijk zou zijn? Iets van richtdatum moeten jullie toch kunnen geven?

Zie je het in 2011 nog gebeuren? (ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat Belgacom beloofd had om VOOR 2011 iedereen VDSL aan te bieden?)

Ik vind het echt jammer... Ik moet bijbetalen voor een "snelheidsboost", maar dan blijkt die hogere snelheid helemaal niet te kunnen? Jullie snappen toch ook dat dit frusterend is?
bk326202, je kan je abonnement steeds "downgraden" naar een abonnement dat beter geschikt is. Indien je technisch dus geen hoge snelheid kan halen heeft het inderdaad geen zin om een hoog abonnement te betalen. Indien je zegt: "ja maar, ik wil wel veel kunnen downloaden" dan kan je steeds de optie "ongelimiteerd" nemen voor €10,- per maand.
BLGCM, dat is waar, dat ga ik ook zo snel mogelijk doen! Vind het gewoon jammer dat je totaal in het ongewisse gelaten wordt...
Ze kunnen toch minstens IETS laten weten? Nee, meer dan een jaar: "Momenteel kan ik u nog geen richtdatum geven wanneer VDSL2 bij u beschikbaar zal zijn."


Ik ga het (tegen beter weten in, eigenlijk...) toch nog eens vragen aan Eva: Heb je echt NIETS van richtdatum?
Maanden? Jaren? Nooit...

Oh ja, axs: dat kan je tegenwoordig zelfs niet meer...
Je krijgt geen duidelijk antwoord meer, je krijgt als reactie: "Wij kunnen voor dit lijnnummer of adres geen check uitvoeren."
Dat is natuurlijk ook een manier om een probleem uit de weg te gaan.
Hallo, omdat ik nieuw ben op dit forum kan het zijn dat mijn reactie verkeerd staat. Maar weet er iemand of vdsl2 bereikbaar is in omgeving Menen? alvast bedankt
Reputatie 2
Badge +1
www.belgacomtv.be geeft je meteen het antwoord.

Reageer