Ik ontving ook de reclame dat vanaf nu alle producten onder de merknaam Proximus verspreid worden.
Echter kan ik mij niet herinneren nog ergens klant bij Belgacom te zijn.
Mijn digitale TV is van Telenet, en ik heb ook nog satelliet TV FTA.
Mijn GSM abonnement is van Simyo.
Mijn vaste telefonie werkt via VOIP.
Tot slot heb ik mijn internet (VDSL2) bij Scarlet, het zou moeten zijn dat ze dat meetellen omdat dat een dochteronderneming is van Belgacom, maar anders begrijp ik niet dat ik nog een klantnummer heb, en ze mij een brief sturen alsof ik nog gewoon klant ben.
Is dit normaal of ben ik toch nog ergens klant van zonder het te beseffen ?
Best je vraag via een privé bericht aan 'Onze medewerkers' doorsturen ⚊▶ Onze medewerkers en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.