Beantwoord

Beltoon verlengen met Pay&Go

  • 7 July 2016
  • 3 reacties
  • 1634 Bekeken

Beste, als trouwe klant met een maandelijkse factuur van om en bij de 80€ vind ik het spijtig dat ze mij in de winkel te Dendermonde niet kunnen helpen om mijn beltoon op mn gsm te verlengen. Mijn gsm belt amper 3 x en ik ben wegens ziekte (hersenbloeding) niet in staat om op tijd op te nemen. Ik weet dat het simpel is als je een abonnement hebt maar ik heb dat sedert mijn ziekte ingeruild voor een abonnement op sport van 15€ per mnd. en heb dus nu een P&G.Kunnen jullie mij eens duidelijk uitleggen wat ik moet doen om dit ongemak op te lossen of moet ik misschien bij Telenet gaan??? Hopende op een gunstig advies wacht ik inmiddels op een oplossing waarvoor mijn dank.
De Backer Cyriel.
icon

Beste antwoord door Elsa 7 July 2016, 23:02

Bekijk origineel

3 reacties

Met een P&G is dit spijtig genoeg niet mogelijk.
Reputatie 6
Badge +3
Typische klantonvriendelijke maatregelen van de mobiele operator.
Ten eerste moet verlengen mogelijk zijn, in gelijk welke formule
Ten tweede moet de standaard ingestelde tijd hoger zijn, belachelijk dat men nog altijd de standaardtijd zo kort zet

De standaardtijd werd in de begintijd van gsm om reden van geld zot kort gezet. Want sneller op voicemail was een garantie op meer inkomsten voor de operatoren. 1 seconde de voicemail was immers 1 minuut aangerekend.
Ja maar je bent er vet mee als Prox het toch niet toepast, volgens mij zou dit inderdaad met P&G ook moeten mogelijk zijn heb ik hier al verschillende keren op 't forum aangehaald maar ondertussen is he mooi zo niet 😞

Reageer