beltegoed van pay en go anytime gesmolten als ijs door de zon

  • 15 July 2014
  • 2 reacties
  • 464 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

heb een smartphone angeschaft. Heb na 2 dagen vastesteld dat belwaarde op was . Bijgeladen, de dag ena men 5 euro weer weg. Raar , ben gaan zoeken en heb via de e-sevices gezien dat mijn smatphone om het halve uur voor 0,424 euro , data (o KB) verbruikt.


Dus mijn Pay en go Anytime geeft toegang tot internet. Dit heb ik nooit gevraagd, dacht dat ik op WIFI aan het werken was. Vraag me nu af waarom er zoveel pay en go formules zijn als er toch altijd toegang tot internet is tegen een woekertarief.Zou het niet beter zijn indien men deze optie niet automatisch activeerd, en laat aanvragen. Anders heeft het toch geen zin om zoveel opties aan te bieden Intussen klacht ingediend

2 reacties



om dan telefoontjes te krijgen dat het mobiel internet erop niet werkt...



ze krijgen er nochtans wel binnen omdat mensen verwonderd zijn dat hun verbruik zo snel op is (omdat ze aan hun data verkeer dat opstaat niet gedacht hebben)


Dus eigenlijk zou BGC de beslissing moeten nemen aan de hand van hoeveel klachten er binnen komen om die reden ! Is dit weinig dan moeten ze inderdaad niks ondernemen en enkel de mensen er goed van inlichten dat die opstaat. Op de site en in de BGC centers en proximus verkoopspunten
Bedankt voor uw feedback. Ik geef het door naar de bevoegde diensten. Eva

Reageer