Beloofde korting wordt niet toegekend , calldesk facturatie is ijzig koel.

  • 25 February 2011
  • 2 reacties
  • 2234 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Eind vorig jaar kreeg je korting van 15 Euro per product waarvan je het contract voor een jaar vernieuwde.

Nu 2 maand later nog steeds de korting voor Belgacom TV niet gekregen , gebeld naar de facturatie , uitleg jamaar met uw pack heb je gratis Belgacom TV , dus heb je daar geen abbonement voor en kan je die korting niet krijgen.

Doch heb ik wel een bevestigings brief gekregen op 14 december 2011 die de verlenging van mijn contract voor een jaar bevestid en de korting bevestigd.

Doch hebben ze daar op de facuratie dienst geen oren naar ....het lijkt wel of het daar een ganse koele kikkers familie is die calldesk voor de facturatie.

mijn login fb544441

Vandaag krijgt mijn moeder haar factuur thuis zij heeft een extra kost van 50 Euro voor een Connection Kit omdat een medewerker van Belgacom haar contract voor Telefoon en BGTV voor een jaar verlengde en dit in een pack heeft gezet. Zonder mijn moeder hierop te wijzen , nu zeggen ze ja die 50 Euro is een activatie kost , maar je moeder heeft nu een korting van 2.90 Euro permaand is toch mooi meegenomen. Dus de polemiek bij Belgacom we gaan eens zien of we je korting kunnen geven , ja het kan , maar we gaan je wel 50 Euro aanrekenen voor een zogezegde activatie.

Patrick

2 reacties

Beste Patrick,

U hebt inderdaad recht op deze korting, u ontvangt een gepaste creditnota per post.

Onze excuses voor uw contact met onze klantendienst, uw opmerkingen zijn doorgegeven.


Met vriendelijke groeten,

Eva
Reputatie 7
Badge +3
Beste Eva bedankt voor uw reactie.

Heb ondertussen ook telefonisch contact gehad met iemand van Belgacom die me heeft bevestigd dat het in orde word gebracht als ook voor mijn moeder , zij hoeft die 50 Euro niet te betalen.

Met vriendelijke groet,

Patrick


Reageer