Ik gebruik sinds geruime tijd (jaren) een prepaid card, gewoon op tijd voor € 20 herladen en genieten van Proximus.... tot deze zomer. Sinds half augustus krijg ik - telkens wanneer ik tracht een mobiele deinst te bereiken in elk EU-land ONMIDDELLIJK een sms verstuurd dat mijn KREDIET ONTOEREIKEND IS. Dat terwijl de prepaid card € 26 waard was. Op de website staat duidelijk vemeld dat minimum € 1,50 vereist is om bijvoorbeeld "te internetten". Blijkbaar slaagt men er niet niet in om dit probleem op te lossen, als klant kan ik dus ook geen gebruik maken van de beloofde diensten. En ja... alle diensten op de smartphone zijn correct geactiveerd. En neen ik ben niet alleen met mijn probleem. Via het 080022800 kwam ik samen met de operator tot de conclusie dat ik veranderen van provider waarschijnlijk de enige oplossing is. Maar ik geef het nog een kans. Komt er nu eindelijk een oplossing of gaan we er hier ook mee lachen zoals in de PROXIMUSwinkel(s)? Nee toch?
Geen reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.