Skip to main content

Belkrediet herladen maar komt niet op kaart

  • 17 mei 2013
  • 1 reactie
  • 177 Bekeken


Beste,


Ik heb gisterenavond 15€ belkrediet bij op geladen op de Proximus kaart van mijn dochter, maar zij heeft dit niet bijgekregen op haar kaart. Ik heb de betaling vanmorgen gecontroleerd bij de bank en die is effectief gebeurd, maar er is jammer genoeg geen vermelding van het telefoonnumer dat herladen is.





Is het mogelijk dat het zo lang duurt vooraleer het belkrediet zichtbaar is op de kaart (en op e-services)? Kan ik op een of andere manier te weten komen of ik het juiste gsmnummer herladen heb? En is er een procedure als ik een typfout gemaakt zou hebben in het telefoonnummer?





Vrg,





Patrick
This topic has been closed for comments

1 reactie

  • 0 reacties
  • 17 mei 2013
Beste Patrick,

Zou het mogelijk zijn om uw gsmnummer of klantenrekeningnummer door te geven zodat wij het voor u kunnen nakijken?
Mvg Eva