Vraag

Belgeschiedenis Pay&Go kaart opzoeken


Badge
Beste Proximus,
Ik heb een vraag ivm Pay & Go ook al gepost hier: https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/paygo-geschiedenis-checken-34716 maar daar krijg ik geen antwoord.
Het gaat erom dat ik de belgeschiedenis van een gsm wil checken. Via de website lukt het mij niet. Ik krijg een pagina te zien met daarop:

"U hebt geen toegang tot deze toepassing

Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing."

Kunt u me aub zeggen hoe ik de geschiedenis kan bekomen?

15 reacties

stuur eens een privébericht aan Het Proximus Team
Badge
Quote Elsa: "stuur eens een privébericht aan Het Proximus Team"


Heb ik al 3x gedaan
Maar nog geen reactie gekregen
dan zou ik eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7d tot 22u)
dan zou ik eens naar de helpdesk bellen 0800 22 800 (7/7d tot 22u)
Is dat voorstel nu om te lachen of zo??
ik probeerde gisteren een hele dag op dat nummer te bellen vanop mijn vast nummer.
ik krijg een ingesproken menu "druk 1 om uw telefoonummer in te geven", dat doe ik maar de stem doet rustig verder zónder mijn nummer te registreren. Opnieuw geprobeerd en gewacht tot de 3 opties werden voorgelezen en dàn pas mijn nummer ingegeven, helaas met hetzelfde resultaat...
vandaag hetzelfde nummer geprobeerd met mijn smartphone. ik krijg nu te horen dat ze me via mijn smartphone op dat 0800 nummer NIET kunnen verder helpen, ik moet met mijn vast toestel bellen, maar JE GERAAKT NIET BINNEN!!!! Idem voor het nummer 0800 22 263!!
mijn geduld raakt écht op met proximus!!
Reputatie 7
Badge +6
TWITTER?
Bedankt voor dit voorstel, maar Proximus is toch écht niet te schatten... (niet persoonlijk nemen)
Ik zou voorstellen dat Proximus (een communicatiebedrijf nota bene) de oorzaak zoekt van het feit dat we niet binnengeraken op die 0800 nummers (het is trouwens niet de eerste keer dat dit voorvalt en ik lees dat ik niet alleen ben met dat probleem.)
ik heb geen twitter account en ga dit nu ook niet aanmaken zolang het probleem bij proximus niet is opgelost. er is toch geen enkel bedrijf die zo werkt??? Proximus moet gewoon zorgen dat ze op die nummers bereikbaar zijn én ook per mail (wat nu ook quasi onmogelijk is, gezien je bij de rubriek 'mail ons' van het kastje naar de muur gestuurd wordt, waarbij die "muur" weer het onbereikbare 0800 nummer is...
Ongeloofelijk...
Reputatie 7
Badge +6
Er is hier gezegd dat die muur te 'omzeilen' valt door als optie voor de mail bv. Norton te kiezen (dan zou men wel een mail kunnen versturen), met de bedoeling dat uw vraag dan naar de juiste dienst wordt doorgestuurd, maar ik heb daar geen ervaring mee.
Ik heb wel goede ervaringen met 0800 22 800, maar daar hebt u natuurlijk geen boodschap aan.
ik vraag me nu eigenlijk af of ze nog altijd op die truc nog reageren zoals vroeger, 'k zou het nog eens bij gelegenheid moeten uittesten !-)
maar ik gebruik ook altijd 0800 22 800 twitter, Facebook, eigenlijk nog niet gebruikt hiervoor
Zzzzzzzucht... in vgl met vroeger is Proximus er écht niet op verbeterd qua service hoor...
Ik heb geen Norton, by the way, ik vind dit een zeer klant-ONvriendelijke oplossing...
Waarom maakt Prox het zó ingewikkeld om hen te kunnen bereiken???
trouwens, die "muur", ik had het over een telefoonnummer, nu spreekt u over Norton "mail"... ik volg niet meer :-(:-(
Reputatie 7
Badge +6
Sorry, ik had het over de MAIL ONS optie
support.nl.proximus.be/app/contact#mail : die ook een paar problemen heeft voor het ogenblik. :-(((
Tja, blijkbaar twitteren velen gemakkelijker dan te bellen of te mailen. Zelfs ik ben op mijn gezegende leeftijd nog aan het twitteren geslagen.:$
Neen, dit is net wat ik bedoel dat je die optie krijgt, maar je daar uiteindelijk OOK weer naar een 0800 22 800 gestuurd wordt, het nummer dat NIET werkt.
enfin, met over en weer te chatten, geraakt het probleem niet opgelost.
kan iemand vd klantendienst mij aub dringend opbellen????
dank u,
reageren ze dan ook niet als je een privébericht stuurt
Stuur Privé bericht aan 'Het Proximus Team'
ik heb deze namiddag een mail gestuurd, maar tot nu blijft het ijzig stil vanwege Proximus :-(
gisteren heb ik ook een mail gestuurd naar "proximus.tech.1@proximus.com", ook zonder enig teken van leven...
ik begrijp in elk geval niet waarom die 0800 nummers niet werken en waarom de optie "mail ons" bestaat als ze de klant dan tóch naar een niet werkend 0800 nummer verwijzen...???????
kijk, ik was aan het bekijken om eventueel digitale tv toe te voegen aan mijn huidige pack (vaste telefoon en internet start), maar ik begin meer en meer te twijfelen of ik niet naar Telenet zou overschakelen... met Proximus/Belgacom had ik tot vorige jaar nooit zoveel problemen... ik weet niet wat er aan de hand is bij jullie naar communicatie naar de klanten toe.
misschien moet ik eens proberen de eerstvolgende prox. factuur niet te betalen tot prox. de problemen heeft opgelost. Wedden dat ze mij dan nog durven een boete aanrekenen?? 😉

Done, bedankt, maar daarmee is mijn probleem van het consulteren van mijn pay&go herlaadbeurten nog niet opgelost :-(
ik vermoed zelfs dat ENKEL bij keuze 1 en 2 de mogelijkheid bestaat om een mail te sturen.
bij alle andere opties krijg je voorgekauwde vragen (waar uw eigen vraag al meestal niét bij vermeld staat). Dit LIJKT praktisch vanuit leveranciers kant, doch voor een klant is dit helemàal niet praktisch :-(
soit, dat is mijn persoonlijke mening.
ik hoop dat men mij nu snel contacteert.
bedankt voor uw inspanningen. Much appreciated.

Reageer