Belgacom TV: van kwaad naar catrastrofaal

  • 18 September 2014
  • 6 reacties
  • 254 Bekeken

Er gaat ontzettend mis bij Belgacom TV. Al 'jaren' sukkelen wij met Belgacom TV maar samengevat kan ik zeggen dat we zowat alles wat in uw forum als 'gebreken' wordt vermeld al hebben meegemaakt tot op de dag van vandaag. zeer recentelijk zijn er twee techniekers over de vloer geweest. Eén externe die ons nieuwe PLC's liet plaatsen voor om en bij de 100 euro maar dit heeft geen verbetering teweeg gebracht. Een andere technieker van Belgacom kwam ons een dikke week geleden uit de nood helpen. Deze heeft een nieuwe decoder geplaatst én de een nieuwe modem én hij heeft de pas nieuwe PLC's meegenomen. Voor deze tussenkomst moesten we niet betalen (hoop ik) maar ... na drie dagen werkt de TV nog slechter dan ooit tevoren. We zullen dan toch maar naar de concurrentie moeten gaan zeker? Graag een vergoeding voor al deze miserie ... of minstens een beleefde excuusbrief aan al die brave betalers die geen waar voor hun geld krijgen. Het is schandalig!

6 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Al jaren sukkel je met Belgacom TV, ik begrijp niet dat je dat zolang verdraagt, van mij zou dat in de eerste 2 weken in orde moeten geraken wat dan nog lang genoeg is zoniet dan zou ik Belgacom TV buitenzwieren amen en uit en naar een andere provider overstappen ander en beter zou ik zeggen.


Contacteer Eva van Belgacom en als het dan nog niet opgelost geraakt dan geef ik u de raad van daarmee te stoppen met Belgacom TV en overstappen naar een andere provider, het is de bedoeling dat je aan digitale TV plezier aan beleeft en niet dat je voortduren kwaad moet maken dat je op den duur een hartziekte aan overhoudt want dat kan immers niet de bedoeling zijn.
Francois,


indien je het nog wenst te doen kan je op ► drie manieren nog je probleem aanteklagen en ook compensatie vragen
Francois ik versta jou ook niet hoor.Net zoals Zlexander zegt waarom wacht je dan zo lang?En je had eerst moeten denken of er niets mis kon zijn met die decoder of b box als je dan toch zo veel op dit forum leest.En dan had je misschien veel kosten kunnen besparen.Dan had je misschien met enkel een nieuwe v5 en b box 3 uit de nood kunnen zijn.
Reputatie 2
Badge +1
En niemand die zich hier afvraagt wat juist het probleem is zodat jullie misschien correct advies kunnen geven?




Francois,

Welke problemen heb je?
En geen één antwoord dat er komt,dan zal het wel niks zijn zeker?smiley
zo'n problemen die zelf na komst van techniekers niet opgelost wordt zal wel door ons ook niet opgelost worden want het enigste dat je zelf kunt doen is altijd hetzelfde alles resetten, alles factory resetten ; surf naar ► procedure bij problemen


en al de rest moet van iemand van belgacom komen en wie is dat op dit forum, Eva van belgacom, en dit staat hier ook al tussen zoals boven reeds vermeld ► http://bgctv.skynetblogs.be/#driewegenomjeprobleemaanteklagen" rel="nofollow






Reageer