Hoi,
Ik heb error -64: Limit of Set Top Boxes register exceed als ik Belgacom TV on PC op pc wil installeren. Redelijk normaal omdat ik dat al op twee pc's heb geinstalleerd, ware het niet dat ik het op die twee pc al verwijderd heb...
Moet ik nog wat speciaals doen om het op die andere pc geïnstalleerd te krijgen?
Mvg
Bladzijde 1 / 1
Ik denk, alles verwijderen en modem naar factory settings terugzetten. Modem start automatisch terug op. Staat er in de status dan nog een VLAN30 met apart IPadres ? dan software terug installeren op je PC (je kunt ook proberen de software niet te verwijderen, maar de herstelfunctie te gebruiken). Als 't niet lukt, nà installeren modem nog eens resetten en checken naar VLAN30....bij mij lukte dat met de reparatie functie, maar ik had het maar op één PC staan, wat ook de bedoeling is denk ik, want Home Media Manager zoekt bij opstart altijd eerst naar registratiegegevens..
Wél oppassen met Wifi nà reset modem, die moet terug ingesteld worden (of terug afgezet als je hem niet gebruikt).
Wél oppassen met Wifi nà reset modem, die moet terug ingesteld worden (of terug afgezet als je hem niet gebruikt).
Vermoedelijk dienen ze bij BGC dan een 'decoder' (al dan niet een softwarematige zoals je PC) uit het systeem te halen. Bel eens met 0800 22 700.
Ok het is gelukt. Eerst geprobeerd want sinjoor71 zei. Dit lukte niet. Daarna gebeld naar klantendienst en nu werkt het wel. Bedankt!
Ik heb, na een paar weken zoeken het gewoon opgegeven, alles geprobeerd, nu heb ik gewoon even gebeld en hupsakee het is in orde!!! Gewoon bellen dus!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.