Stefaan,
- PC moet rechtstreeks (RJ45) op de b-box2 aangesloten zijn en slechts één PC wordt met een unieke identiteit door de software en op de server geregistreerd. Bij elke opstart van de Media Manager wordt naar die registratie gezocht, en hij start slechts op als hij die registratie online gecontroleerd/gevonden heeft.
- Er is alleen mogelijkheid om op de decoder video's, foto's en muziek van de pC te bekijken/beluisteren. Je moet die bestanden wél eerst selecteren in de Media Manager op je PC. Die moet dan opgestart zijn, en de decoder moet dan heropgestart worden (uit en in stroom). Je vindt de PC-bestanden dan op de decoder onder menu/handige diensten/mijn foto's-video's/identiteit van je PC. Je kunt momenteel NIET de op je PC van TV opgenomen programma's op de decoder afspelen. Omgekeerd kan je ook niks van de decoder op je PC afspelen. M.a.w. het is nog eenrichtingverkeer van PC naar decoder. De op PC opgenomen programma's zijn versleuteld en zitten in de folder ProgramData/Home Media Center/DVRStorage. Je kunt ze dus alleen met Home Media Center afspelen onder "mijn opnames", niet met een andere speler, zoals de Windows Media Player, Real Player, Quicktime, VLC of andere en zelfs niet met de decoder (je kunt ze wel selecteren in de Media Manager, maar de decoder kan de versleuteling niet ontcijferen en je krijgt dus maar wat kleurig geflits te zien). Ook met nPVR op de server opgenomen programma's kan je niet op je pC afspelen, wat ik raar vind, want het kan wél op bv. een 2e decoder/TV.
Dat zijn dus momenteel de mogelijkheden. Hoe het verder evolueert is koffiedik kijken. Is dus nog in de testfase, en er zijn zoveel problemen met foutmeldingen geweest, dat ik niet verwacht dat het al onmiddellijk zal veranderen.
Ondertussen, veel kijkplezier !