Belgacom TV alleen voor Spaanse Liga


Beste,


Ik ben van plan belgacom tv aan te schaffen enkel en alleen voor de spaanse voetbal. Ik heb de site al liggen uitpluizen maar nergens deftig antwoord gevonden.

Hoeveel zou mij dit per maand kosten? (huur box,abo spaanse voetbal,...)

Ik moet dus geen Telefoon of internet hebben omdat ik dit al bij telenet heb.


Groetjes,

Kriek

14 reacties

beste

blijkbaar is belgacom tv apart niet meer beschikbaar

zie de bemerking

Om te genieten van Belgacom TV moet u Classic- of internetklant zijn bij Belgacom.

op de site

zie ook : https:///posts/07dbc2f758

mvg
Badge
Bestaat er dan geen mogelijkheid xenne dat hij dit bv. Via computer of zo kan zien en dan via een hdmi verbinding op zijn tv kan afspelen?
op illegale wijze bedoel je? da's altijd mogelijk natuurlijk...

of bedoel je via tv overal?... om tv overal te gebruiken moet je in eerste plaats belgacom tv klant zijn. dus dat helpt hem niet verder... bovendien gaan ze de matchen van hun betalend aanbod natuurlijk niet gratis via tv overal vertonen, 't zullen enkel matchen zijn uit hun gratis aanbod

het Belgacom 11+-aanbod is een bijkomend boeket dat is voorbehouden voor klanten die al het basisaanbod van Belgacom TV hebben

mvg
Badge
Ja dan gaat het ook niet lukken bedankt.Als je daar weg bent is het toch moeilijk om volgen soms.
Axana als het je een troost kan zijn , ik ben hier niet weg en kan soms ook moeilijk volgen hoor en zeker als het over voetbal gaat !-))

blijkbaar is belgacom tv apart niet meer beschikbaar


Het wordt in ieder geval niet meer gepromoot maar heeft Eva je al antwoord gegeven ?

Groetjes,

Elsa
Amaai dan zou het mij dus ongeveer 50€ kosten voor 4 wedstrijden per maand te zien. (20€ belgacom tv,20€ classic en 10€ voor belgacom 11). Dat vind ik wel overdreven!!

Er is echt geen andere mogelijkheid?
Toch niet veel goedkoper : een pack telefoon en tv voor 34.75€ per maand en 10 € pe maand voor belgacom11+ komt op 44.75€

ALs u via web besteld krijgt u nog wel 10 maanden 5€ korting .

http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/catalogue-topic/t_p_tel_tv.page?



Het wordt in ieder geval niet meer gepromoot maar heeft Eva je al antwoord gegeven ?


het staat duidelijk op de site ... antwoord Eva is in deze overbodig

Om te genieten van Belgacom TV moet u Classic- of internetklant zijn bij Belgacom.

mvg

Is er trouwens al geweten hoelang belgacom de rechten heeft verworven voor de spaanse liga? Toch niet voor 1 jaar?

Ik veronderstel dat de spaanse liga in belgie exclusief wordt uitgezonden op belgacom hé?

Badge
Ja xenne heeft dit hier beantwoord op een ander bericht.
Badge
Ik geloof voor het komende seisoen.
zie topic Belgacom lanceert Belgacom 11+





voor de komende 2 seizoenen zijn de rechten in handen van belgacom, brutus


mvg



Badge
Sory hé, kan ook niet alles onthouden wat er op de forums wordt gezegd.

Reageer