Belgacom PC Security Norton Symantec

  • 11 February 2012
  • 8 reacties
  • 956 Bekeken

Ik heb me een nieuwe pc gekocht, en wil hem toch terug installeren met Norton. Nu, vorige keer was dit gratis van belgacom, nu zie ik enkel de betalende versie van 5euro/maand. Als ik de 5euro/maand wil activeren, komt er een foutmelding op: Er is een fout opgetreden.


Wat hier aan te doen ? En kan ik nog altijd de gratis versie downloaden? Misschien zit dit in mijn abonement. Heb intense internet+ HD favorite tv boeket.

8 reacties

PC Security is idd gratis inbegrepen bij Internet Intense

mvg
Hoe download ik dit Xenne? De gratis belgacom norton ? Want ik zie enkel : Internet -> internetopties -> beveiliging -> Belgacom pc security 5 euro /maand.
beste

normaal als je gaat naar mijn opties moet daar iets staan als :

U heeft 1 Belgacom PC Security
Pincode xxxxxxxxxxxxx
en daaronder staan dan links naar de softe waren in verschillende talen

mvg
in de nieuwe e-services zie ik "mijn opties" wel niet meteen staan....

maar als je gaat naar mijn produkten/ mijn internetdiensten en dan mijn mailboxen beheren kom je wellicht op die pagina uit

https://admit.belgacom.be/SKY_ECE/index.cfm?function=customer.overview

mvg
Heb moeten activeren, het was 3,33 euro voor intense users ipv 5 euro. Aan het downloaden nu. Ty
ik denk dat je een extra licentie gekocht hebt... want één licentie zit wel degelijk gratis bij internet intense. extra licentie voor extra pc : 3,33 euro/pc/maand.

mvg
Reputatie 2
Badge
Beste;

vandaag ben ik er in geslaagd de (5 euro inbegrepen in Internet favorite) Internet Multi PC Security te installeren.

Mijn laptop had ik vanaf 0 (herformatteren incluis) herinstalleerd met vista. Op de eservices verscheen voor het eerst

gisteren de PIN code en download link om de Internet Multi..... te downloaden installeren, nadat die een hele

tijd afwezig geweest was na die nieuwe e-serivecs paginas. Afijn, bleek dat ook SP1 minimum nodig was

om te kunnen installeren. (Ik durf je niet te vertellen hoe lang de update van Vista naar SP1 / SP2 met

de updates duurt, Microsoft moest zich schamen). Na de installatie bovenop SP2 moet je dan activeren

aan de hand van de pin code. Je moet ook een computer naam ingeven (gebruik best dezelfde), zodat

het ding gewoon 'heractiveerd' wordt.
geachte

Multi PC Security is énkel gratis inbegrepen in een pack met twee elementen waarvan 1 favorite internet is (bv Favorite Internet + TV of Telephony + Favorite Internet)

mvg

Reageer