Belgacom is doof voor positieve reakties ivm nieuwe zenders

  • 4 March 2011
  • 3 reacties
  • 3148 Bekeken

Reputatie 6
Badge +1
Twintig maal is mijn idee positief beoordeeld en toch nog geen enkele reaktie van Belgacom. Dit schreef ik dus :

Graag eens nieuwe zenders waar mensen wel naar vragen en niet wat er tegenwoordig allemaal word toegevoegd, M6, M2, KTO enz daar zit echt niemand op te wachten en zeker al niet in Vlaanderen. Franse zenders genoeg, dat wel. Die zullen voor Belgacom toch ook niet gratis zijn?

Vele klanten willen graag zenders zoals WDR, Pro7, Sat1, RTL, Fox life, NL1.2en3HD, Cnbc, radiozenders zoals NLRadio1t/m6, Nostalgie en zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan. Blijkbaar blijft Belgacom doof voor de vragen van de NL Talige klanten.

Ook NL ondertiteling op BBC Entertainment en TV5 is teveel gevraagd blijkbaar.

Capaciteit genoeg, want als ik goed geteld heb kom ik nu een achttal keer het info channel tegen.

3 reacties

100% gelijk.
Reputatie 5
Badge +2
Ik geef William volledig gelijk. Capaciteitsproblemen is het meest gebruikte excuus altijd. Toch niet als je ziet naar de Franse en Arabische zenders die probleemloos (en onverwacht) erbij kwamen. Bovendien is er voor een (capaciteits)probleem altijd een een oplossing. Of verwacht Belgacom dat ze nooit meer zenders en diensten zullen toevoegen ?

Alle zenders die William opsomde zouden minstens in het aanbod van Belgacom moeten zitten, de meeste in het basisaanbod. Op die manier is het (basis)zenderaanbod versterkt en is er voldoende keuze/variatie in het aanbod, waarbij de toegevoegde zenders meerwaarde bieden en Belgacom TV wat meer bestand is tegen de concurrentie.

Mvg
Reputatie 7
Badge +1
Tja, het valt zeker niet te ontkennen dat er maar 3 nederlandstalige (binnernlandse) HD-zenders in het basisaanbod zitten en zeker 12 franstalige (waarvan een aantal buitenlandse). Aan de andere kant geen enkele andere buitenlandse HD-zender. Geen Nederlandse (als tegenhanger voor de franse zenders ?), geen Duitse, geen Engelse. Ik wil er geen communautaire zaak van maken (daar heb ik het laatste half jaar mijn buik van vol), maar het valt wél héél erg op.... Verstomd

Doe er dus iets aan Belgacom !

Reageer