Belgacom Internet Multi & Security downloaden

  • 22 March 2012
  • 12 reacties
  • 1335 Bekeken

Het lukt mij niet om de Belgacom Internet Multi & Security software de downloaden

Ik heb internet Favorite met 1 licentie.

Als ik op "Deze software en PIN code downloaden" klik verschijnt het scherm met "Mijn opties" met o.a. de PIN code maar als ik op "de software downloaden in het Nederlands" klik kom ik opnieuw in het beginscherm van Mijn e-Services.

Is dit een bug in de nieuwe website of doe ik iets verkeerd?

12 reacties

Ik heb indertijd via een mail van Norton Support@skynet.be de software kunnen downloaden.

De mail bevatte een link in 3 talen voor de installatie en de pincode

Internet Multi en Security was/is wel een betalende optie.

Je kan de optie aanvinken in de e-services.

Anders best effe naar helpdesk bellen, die kunnen je dan de juiste link doorsturen.

Vriendelijke groet

Multi & Security is gratis bij een pack bestaande uit twee elementen waarvan één Internet Favorite is

mvg
Graag had ik nog eens vermeld......Als ik 1919 bel....soms geven ze het juiste nr door, een andere keer blijven ze herhalen van dagen er voor. Dit is zo van in het begin dat we bij u klant zijn

Kan u me vertellen wat de kostten zijn, om de bellers door te geven? Gemistte oproepen

Alvast bedankt

Godelieve

Mijn nr is 011/537138
Godelieve, je bent hier wel een topic aan het kapen

anyway, naar 1919 bellen is gratis

1919 zal u de laatste gemiste oproep meedelen, indien er geen gemiste oproep geweest is, kan je aldus dagen hetzelfde nummer meegedeeld krijgen

mvg
Beste Godelieve,

De dienst 1919 geeft enkel de laatst gemiste oproep door.

Als u wil dat uw toestel de laatste (al dan niet gemiste) oproepen laat zien, dan heeft u de dienst weergave oproeper nodig.

Deze dienst kost 2,78 euro per maand.

Op onderstaande link vindt u de nodige info :

http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/step/s_other_services_view_caller_caller_ID.page?


Met vriendelijke groeten,

Eva
Na de helpdesk gebeld te hebben en verschillende keren te zijn doorverbonden ben ik uiteindelijk bij de Norton helpdesk gekomen. Die hebben mij geholpen om de software te downloaden. Hiermee is mijn probleem opgelost maar de vraag waarom ik de software niet kon downloaden over mijn e-services blijft nog altijd onbeantwoord.
Ik heb hetzelfde probleeem: probeer al dagen, zonder succes, PC security te downloaden. Helpdesk bellen helpt niet.
... en vanop door helpdesk toegezonden email downloaden lukt ook niet.
ik heb multi security geinstalleerd maar nu problemen met de 2de licentie die ik online heb aangevraagd. In mijn E service staat een pincode maar dezelfde als de eerste licentie, installeren lukt niet. Helpdesk van Belgacom is een doorverbindlijn, van hot naar haar maar niemand die echt helpt. Uren heb ik al gebeld. Ge krijgt daar alleen slechte zin van.
Ik heb na 15 telefoons een gemotiveerde helpdesker aan de lijn gehad die snel en accuraat kon helpen. Je kan voorlopig PC security downloaden op volgende link http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/annex mixed/am pc security.page?

Veel succes,

Andrea
Via die link krijg je de foutmelding "pagina niet gevonden"


Elsa
Toch wat mis met link misschien, op zicht niet en kopieren en hier plakken kan niet.

Ander idee is gratis antivirus downloaden: Avira of Panda cloud schijnen prima te zijn.

Reageer