Beantwoord

Belgacom internet Favorite Het traagste internet van België ???

  • 10 December 2011
  • 6 reacties
  • 1124 Bekeken

Wij hebben hier thuis al jaren belgacom internet. Nu vond ik het toch wel interessant om aan te tonen hoe traag Favorite eigenlijk kan zijn aan andere mensen...

Gereserveerde bandbreedte (in kbps) (verzenden/ontvangen) = 512 / 3360 (am281131)

Ik vraag me af wanneer hier verandering in komt...

Ik las dit op de website toen ik keek voor televisie: (Ik deed dit om te zien of we hier in aanmerling komen voor wat sneller internet)


Belgacom TV is not available for the moment. Available as from : 01/01/2012


Zal ons internet hierdoor ook wat versnellen???

Mvg

David Vdd.
icon

Beste antwoord door xenne 11 December 2011, 00:15

Bekijk origineel

6 reacties

ja, vermoedelijk zal vanaf die datum vdsl2 beschikbaar worden, al leert de ervaring dat je die datum soms nog wel opgeschoven wordt

op moment dat je kan overschakelen op vdsl2 zal je internet in ieder geval veel sneller gaan

dus hoop doet leven

dus hopelijk tot op vdsl2

mvg
Badge +1
ik heb een 30/6 profiel en heb internet favorite. Maar ik heb ook VDSL2. Dus waarschijnlijk zal jij dan ook een 30/6 profiel kunnen krijgen als je kan overschakelen op VDSL2. Je moet dan wel een BBOX2 hebben voor hiervan gebruik te kunnen maken.
30/6 profiel kan je haar nog niet beloven, da's afhankelijk van afstand tot de ROP, lijnverzwakking etc

op moment dat de belgacom tv beschikbaarheidstest hd beschikbaar aangeeft kan je uit dat resultaat wel jouw vermoedelijke DARE profiel halen, met name

1HD = 12/1
2 tv's waarvan 2HD = 16,5/2
3 tvs waarvan 2HD = 20/2
3HD = 30/6 (of 50/6 voor testers)

mvg
@swimmer dit kan je trouwens vinden op mijn blogje hier
Nog even vermelden als ik die test doe om te kijken of je geschikt bent voor digitale tv kan ik zelfs geen 1 tv in sd ontvangen...
ja, david dat is de huidige situatie.... voorlopig is enkel adsl beschikbaar, dus nog geen tv

maar als we het mogen geloven zou daar in begin 2012 moeten verandering inkomen

de test blijven uitvoeren is de boodschap en van zodra vdsl2 beschikbaar is de aanvraag doen

hopelijk tot op vdsl2

mvg

Reageer