Skip to main content

Belgacom Hello! app

• June 14, 2012
  • 8 reacties
  • 223 Bekeken

Op mijn Windows Phone, Nokia Lumia 710, gebruik ik de Hello! app.
Voor 1 of andere reden zie ik mijn verbruik niet... Deze staat al vanaf het begin, enkele weken, op 250MB resterend.
Als ik de app open als ik verbonden ben met 3G of wifi maakt geen verschil uit. De app heb ik ook al eens opnieuw geïnstalleerd maar dit lost het ook niet op.

Iemand een idee?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

• Auteur
  • Apprentice
  • June 22, 2012
Echt niemand?

• Apprentice
  • June 22, 2012
en als je kijkt op e-services, wordt het verbruik daar wel correct weergegeven? of blijft meter daar ook op 250MB staan?

mvg

• Auteur
  • Apprentice
  • June 22, 2012
Bij e-services staat: Gebruikt volume 0.0 MB van de beschikbare 250.0 MB

Onder de tabel staat dan:

Verbruik vanaf: 01/06/2012
Laatste aanpassing: 05/06/2012

Dit lijkt me ook eigenaardig? Dus zowel op e-services als in de hello app staat er dat ik niks van verbruik heb...

• Apprentice
  • June 22, 2012
het heeft dus niet specifiek te maken met jouw telefoon...

het volume wordt blijkbaar gewoon niet afgetrokken - heb je effectief al volume gebruikt?

indien ja, dan vergeten het blijkbaar af te trekken, jouw probleem niet eh...

je moet enkel wel opletten dat ze het niet facturen, kijk eens bij facturatie of ze het daar niet in rekening brengen

mvg

• Auteur
  • Apprentice
  • June 22, 2012
Ik heb zeker al volume gebruikt, op een bepaald moment kreeg een berichtje met de waarschuwing dat de helft van mijn volume opgebruikt was. Een factuur heb ik intussen ook al ontvangen en er is geen mobiel verbruik aangerekend.

Hopelijk brengen ze dit snel in orde, nogal irritant als het niet werkt.

• Apprentice
  • June 22, 2012
je verbruik wordt dus blijkbaar wel gemeten maar niet aangeven, dan is het wel vervelend ja....

best eens Eva contacteren via privé bericht of anders proberen het e-services team te contacteren op 0800 22 301

mvg

• Auteur
  • Apprentice
  • June 22, 2012
Thanks for the tip!

sinjoor76
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • July 2, 2012
Sedert vandaag geeft de app. weer niet meer het bel-en SMS-verbruik aan (was sedert kort wél zo). Ook het datavolume en verbruik van de gratis datasim wordt niet meer apart vermeld....enkel het abonnementsvolume van je Mobile Internet op GSM (zoals vroeger?).