BELGACOM FON MODEM NIET COMPATIBEL

  • 10 May 2013
  • 3 reacties
  • 202 Bekeken


Hi,


Ik heb een B box 2 - WIFI geactiveerd, Hotspot geativeerd, netwerk beveiligd, alles zoals het hoort. Heb een paar weken geleden een FON account aangemaakt, maar ik blijf de melding krijgen (via E Services) dat mijn modem niet OK is.


Uw technische dienst kan mij niet helpen (...) en uw klantendienst ook niet.


U misschien ?


dank,


Frank










3 reacties

Reputatie 7
Badge +1


Is je FON ook op de configuratiesite van de modem geactiveerd ? http://192.168.1.1/ als paswoord het serienummer van je modem invullen (staat op een etiket onderaan op de modem). Dan Advanced Settings, Hotspot, en daar eventueel activeren als dat nog niet is.




Reputatie 7
Badge +1


Het is niet zo, dat je zelf dan geen gebruik zou kunnen maken van een FON hotspot ergens anders. Alleen is jouw b-box2 dan voorlopig voor anderen niet als hotspot bruikbaar.













Inderdaad ze zouden eerst bij de dienst e-services moete checken of daar niks verkeerd is

en je kan dit mss best eens vragen via een privé bericht aan Eva van Belgacom

die dit kan laten nagaan door de bevoegde dienst



Groetjes, Elsa















Een privé bericht naar Eva van BGC sturen door

http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank http://community.belgacom.be/people/2e8f1412c6" rel="nofollow" target="_blank

en zoveel mogelijk klantgegevens door te spelen.

(b.v.b. naam, klantnr., tel.nr., contractnr., e-services login, e-mailadres, gsmnr.)

PS: http://support.nl.belgacom.be/app/answers/detail/prive/klantenzone/a_id/13731/c/1284,1389" rel="nofollow" target="_blank ☜klik hier












Reageer