Ik zit met het volgende 'probleem'. Ik heb mijn internet bestelling gedaan bij belgacom. De modem is geleverd geweest. Wanneer ik deze een paar weken geleden installeerde had ik even internet. Door omstandigheden ben ik 3 weken afwezig geweest en deze modem is dus niet meer gebruikt geweest. Overlaatst lag er een brief in de bus waarop stond dat er een technieker moet langskomen om mijn internetaansluiting te vervolledigen. Na telefonisch contact met belgacom kan deze technieker maar op 28 juni langskomen. Ondertussen zou ik dus graag gebruik kunnen maken van de FON dienst van belgacom. Ik heb nog geen factuur in de bus gekregen met een activatiecode etc. Enkel de modem is, zoals gezegd, dus geleverd geweest en een briefje waarop staat dat er een technieker moet langskomen. Hierop staat wel mijn klantennummer. Kan ik op één of andere manier gebruik maken van deze belgacom FON dienst tot de technieker langskomt?
Groetjes,
Wim
Belgacom FON gebruiken indien de technieker nog niet is langsgeweest?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.