Skip to main content

Belgacom FON gebruiken indien de technieker nog niet is langsgeweest?

• June 11, 2012
  • 6 reacties
  • 175 Bekeken

Ik zit met het volgende 'probleem'. Ik heb mijn internet bestelling gedaan bij belgacom. De modem is geleverd geweest. Wanneer ik deze een paar weken geleden installeerde had ik even internet. Door omstandigheden ben ik 3 weken afwezig geweest en deze modem is dus niet meer gebruikt geweest. Overlaatst lag er een brief in de bus waarop stond dat er een technieker moet langskomen om mijn internetaansluiting te vervolledigen. Na telefonisch contact met belgacom kan deze technieker maar op 28 juni langskomen. Ondertussen zou ik dus graag gebruik kunnen maken van de FON dienst van belgacom. Ik heb nog geen factuur in de bus gekregen met een activatiecode etc. Enkel de modem is, zoals gezegd, dus geleverd geweest en een briefje waarop staat dat er een technieker moet langskomen. Hierop staat wel mijn klantennummer. Kan ik op één of andere manier gebruik maken van deze belgacom FON dienst tot de technieker langskomt?

Groetjes,

Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Elsa
  • June 11, 2012
Op je e-services kan je daar ergens een optie zien staan voor Fon om die te activeren?

• Auteur
  • Apprentice
  • June 11, 2012
Neen. Het @lampje werkt niet. Wireless en DSL werkt wel. Ook bij een pagina openen werkt het niet, krijg steeds een dns fout. Het eventjes internet hebben kon ook komen omdat mijn voorgaande huurder zijn abonnement nog niet lang genoeg opgezegd had. Dit weet ik natuurlijk niet.

• Auteur
  • Apprentice
  • June 11, 2012
Voor de e-services te activeren heb ik een factuur nodig. En deze heb ik dus nog niet... Ik heb een gratis modem gekregen en dus nog niets van activatie of diversen moeten betalen...

Elsa
  • June 11, 2012
best je vraag stellen via prvé bericht aan Eva van Belgacom

Een privé bericht naar Eva van BGC dat kan je door HIER te klikken

en zoveel mogelijk klantgegevens (naam, klantnr., tel.nr., e-services login,
e-mailadres, gsmnr. etc...) door te spelen.

groetjes, Elsa

• Auteur
  • Apprentice
  • June 11, 2012
Is gebeurd, dankjewel voor de tip!

Hopelijk kan Eva mij verder helpen!

Groetjes,

Wim

• Apprentice
  • June 11, 2012
is er dan een fon hotspot in je geburen? want met een fon account ga je enkel iets zijn als er een hotspot in de buurt is. en je eigen bbox2 gaat nog geen hotspot zijn natuurlijk als je internet niet werkt...

een beter alternatief lijkt me dan ook surfen op het 3G netwerk met een usb stick. tenzij er effectief reeds een fon hotspot beschikbaar is bij jouw?

mvg