Skip to main content
hallo iedereen ,

sinds kort heb ik een iphone 4s aangeschaft . nu heb ik gehoord dat er mogelijkheid is om met wifi hotspots op het internet te surfen en mails te bekijken waar je ook bent .ik heb een account aangemaakt bij de fon website .nu ik op de telefoon op de wifi connectie op fon_belgacom druk zend hij mij door naar de site van belgacom.portal.fon.com .dan stelt hij mij voor om een pas aan te kopen .wat doe ik verkeerd ? ik heb een nieuwe bbox en ben klant bij belgacom .kan iemand mij helpen aub ??

Je moet naar belgacom website gaan en je dan inloggen met je e-services account(Als je dit nog niet hebt moet je die aanmaken). Daar vindt je dan onder internet belgacom fon. Daar moet je op klikken. Dan kan je een belgacomfon account maken. Met als achtervoegsel @belgacomfon.be Waarschijnlijk heb je dit niet zo gedaan ofwel? Hier nog wat meer info.

hoi ,

ik hebt dit allemaal gedaan .maar ik kan nergens geen app downlaoden voor mijn gsm .

als je gedaan hebt wat swimmer4 schrijft dan kan je met je belgacom fon email adres en paswoord aanloggen op die portal site (waar je op komt als je iPhone met fon_belgacom is verbonden).

Beste bigd,

voor iphone is er inderdaad nog geen app beschikbaar voor FON. Momenteel is enkel voor Android een app beschikbaar.

Je moet dus gewoon draadloos verbinden en internet openen en dan kom je op een FON-pagina terecht waar je je FON-gegevens van Belgacom kan ingeven.

Mvg

Eva van Belgacom

Reageer