Belgacom doe er iets aan

  • 6 August 2011
  • 5 reacties
  • 590 Bekeken

Eva,

Ik heb al meerdere malen gebeld na belgacom vo het klank probleem bij tmf dance ( ik ben niet de enigste die problemen heeft ) robotgeluid om de 10 sec.

Zelf al zou het probleem niet bij jullie liggen , dan is het jullie taak als provider om tmf hierover in te lichten.

Kunnen jullie dit niet oplossen, wij betalen hiervoor wel extra .

5 reacties

Beste djristo,

Dit gaat inderdaad om een algemeen probleem. Het probleem is ook al gemeld geweest en het zal zeer spoedig opgelost worden.

Met vriendelijke groeten,

Eva.
en doe ondertussen ook iets aan Jim, is ook al een maand om zeep als je naar die zender zapt.
Reputatie 5
Badge +2
en ook aan het geluid op VijfTV, wat meer dan een jaar al zo is. Als men begint te praten, hoor je die storing. Een niet zo luide storing. Aangezien het bij elk programma en reclameblok is, is het zeker een algemene lichte storing.

Mvg
Reputatie 7
Badge +3
Het probleem is verholpen , klank is terug normaal , althans hier bij mij toch. Ik spreek over TMF Dance bij Jim en 5 TV geen problemen hier

Blijkbaar heeft de extra druk Van TMF ook zijn succes gehad , ze lieten me vanmorgen weten zelf eens met Belgacom contact op te nemen.

mvg,
Reputatie 5
Badge +2
Misschien toch geen S-klank, maar wel een lichte storing op VijfTV. Net zoals eigenlijk er soms bij video's op Youtube een lichte geluidstoring is. Het doet zich enkel voor als men praat en soms hoor je het harder dan bij andere keren.

Mvg

Reageer