Belgacom-bug hindert hardhorige tv-kijkers

  • 25 March 2011
  • 10 reacties
  • 1742 Bekeken

Reputatie 7
Badge +3
Hardhorige kijkers met een abonnement op digitale televisie bij Belgacom hebben een - tijdelijk - probleem: als ze eerder uitgezonden programma's opvragen, valt (soms) de ondertiteling weg.


Tot voor enkele dagen was er geen probleem met het opvragen van ondertitelde programma's, maar Belgacom geeft toe dat er in de nieuwste software voor het ontvangen van de digitale tv-kanalen een 'bug' is geslopen.

Die fout blokkeert soms het inschakelen van de ondertiteling van programma's die niet rechtstreeks worden bekeken. Omdat het uitrollen van deze nieuwe software niet abrupt kan worden onderbroken, zal het even duren voordat de fout kan worden hersteld. Belgacom belooft dat hardhorige digitale kijkers tegen ten laatste juni weer helemaal aan hun trekken komen. ()



10 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Dat vind ik wel geen kleinigheid !!
Schande!!!! gewoon melden komt ok in juni.

Wat een service!!! Goed bezig.

Had je op voorhand moeten weten.
Badge
ranger1965 ik kom hier nu niet op voor belgacom maar zoiets kan niemand op voorand weten.spijtig natuurlijk dat dit gebeurd voor deze vele mensen algoed is dit maar van tijdelijke aard.Ikzelf gebruik ook regelmatig die ondertitteling zelf bij fc de kampioenen omdat ik oorsuizen heb.Dit is ook niet gezellig om mee te leven.Maar ik kan wel enkele maanden zonder enkele programa's die geen ondertiteling hebben.
Axana,

We hebben een ding jammer genoeg gemeen, nl oorsuizen.

Ik heb het af en toe, ik ben het nu gewoon.

Wat probeer jij er tegen te doen, behalve luide muziek en lawaai.

Wat heeft tv te maken met oorsuizen?
Badge
Sorry,maar ik wist niet dat je bv. geen ondertittels nodig hebt als je niet goed hoort door oorsuizen.Dus ik vermoed dat jij nog niet eens weet wat oorsuizen is.Of wil ik je de Latijnse naam eens geven?Dus neem ik aan dat jij niet eens oorsuizen hebt.Of dit nu iets met tv.te maken heeft of niet mijn ant antwoor daar op is zeer kort ja.Want er hoeven geen ondertititels te zijn als er niet iets met iemand zijn gehoor scheelt!
Reputatie 7
Badge +1
Tinnitus ja. Maar is juist meestal het gevolg van te luide muziek of geluid.
Badge
Inderdaad bij mij is dit gekomen door een operatie aan de hersenen van een kwaadaardige hersentumor.Op 11 jarige leeftijd nu 33 jaar geleden;Heb daar bovenop ook nogeens migrene aanvallen en epilepsie aan overgehouden.Voor de rest is alles normaal.
In vergelijking met wat dat jij meemaakt, is dat bij mij een kleinigheidje.
ik val hier weer van m'n stoel als ik dit lees: " zoiets kan niemand op voorand weten"

WTF? Elk (deftig) software pakket doorgaat een TEST CYCLUS. Dit hoort zulke dingen allemaal tegen te houden.
Reputatie 7
Badge +1
@Axana: sorry, ik wist niet dat het bij jou zo ernstig was en vooral dat de oorzaak en de gevolgen compleet anders zijn....veel sterkte !

Reageer