belgacom belooft veel maar ...

  • 5 November 2013
  • 3 reacties
  • 290 Bekeken


Enige tijd geleden (april/13)...


Via telefoon bestellingen verricht. (4 voor de firma ; 1 privé)


Na veel mails en telefoons zijn de bestellingen voor de firma in orde gekomen.


Maar privé-bestelling : tot op heden nog steeds niet.


Eerst vinden ze de bestelling niet... (mail van bevestiging naar hen doorgemaild)


Dan vinden ze de betaling niet. Na veel speurwerk door banken en mezelf, uiteindelijk bewijs geleverd (betaling via mastercard).


Ondertussen zijn we reeds augustus. Dan vinden zij geen connectie tussen mijn naam en de leveringsplaats dus is het hen fraude!!!


Alhoewel bij telefonische bestelling, mijn accountnr doorgegeven en gevraagd levering te laten gebeuren op het werk.


Na alles doorgemaild te hebben naar een zo gezegde 'superviser bij belgacom' : bestelling is gedeeltelijk door gegaan maar de rest kan niet komen. We kunnen niet meer leveren... !!!


Wat is dat voor bullshit!


Nu heb ik een abonnement van 65€ zonder GSM ipv abonnement van 658€ met sony 'Z' erbij.


Ik vraag mij af wie de fraudeurs zijn!!!!!!!


Ik wacht nu meer dan 1 maand op een antwoord op mijn gestelde vragen maar geen reactie meer!!!




3 reacties

Beste NV JBM,

Kan u mij uw gegevens van de prive-aansluiting (naam, adres, eventueel klantennr, contactnr) even doorsturen?

Ik laat dit dan nakijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste NV JBM,

Ik zou u graag willen helpen, maar dan moet ik wel gegevens hebben om dit te kunnen nakijken.

Met vriendelijke groeten,

Eva
Beste,

Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat er een oplossing gevonden is.

Mvg
Eva

Reageer