Belgacom 11 enkel voor walen ofwa??


op 11 staat er 'la compile de Belgacom'.

Is er weeral niks voor nederlandstaligen?
Of is dat de ZOVEELSTE fout van belgacom..'oeps, we zijn de nederlandstaligen vergeten. Maar dat kan geen kwaat, die betalen toch'.

14 reacties

er staat daar idd frans in de tv gids...

maar wat me meer stoort is dat na het binnen halen van de nieuwe interface (en na elke factory reset) alles in het frans staat, dat vind ik er dan weer over. je zal dan wel zeggen, 't is een bug, maar dat ze er deze dan maar met de hoogste prioriteit uithalen, want uiteindelijk gaat de vlaming ook eens zeggen "trop is te veel"

mvg

ps: brugge tegen waasland op de 600 viel ergens in de tweede plots weg, en we kregen gedurende enkele minuten beelden van de multi live van op Belgacom 11+ te zien
'k zal dan maar methode om terug in het Nederlands te zetten hieronder neer zetten aangezien je er het toch over hebt hierboven.


de taal van de menu'sterug op NL zetten via:

Menu / Mon Compte +OK / paramétres +OK /réglage du système +OK / Language

Dat zal wel opgelost geraken Xenne, alleen wat geduld, je moet toch beter weten want je bent toch al lang klant bij BGC hé

groetjes, Elsa

PS: Hoe kan je er u aan storen als je de nieuwe interface "Charles" nog niet hebt ! wat zal dat dan wel worden als je hem wel zult hebben
het is gewoon de opeenstapeling van foutjes in het nadeel van de vlaamse klant, Elsa.... men moet er toch eens gaan op letten, want dit ligt blijkbaar toch wel gevoelig bij sommige mensen

en ik heb Charles idd nog niet, maar het stoort me te lezen dat anderen dat probleem hebben ... 't is niet dat ik me niet kan en mag ergeren aan dinges waar ik niet direkt nadeel van ondervind eh

mvg
Oui c'est vrai, tu as raison !

ik ken geen frans, maar frans kent mij......

et pour les flamands la même chose.... heb ik vaak moeten horen, maar da's een ander verhaal

mvg
Badge
Zitten julie maar leuk in het frans te conferceren.Met charles heb ik geen afere,amuzeer julie nog.


Groetjes Axana
Ja dat kan ik begrijpen, gij had het het meer Diana zeker !

groetjes, Elsa
Badge
Ja Elsa maar da's nu ook ne'n hele tijd geleden hé,en ge moet nu ook geen oude koeien uit de gracht halen.


groetjes, Axana
beetje off topic........wat ik me nu afvraag... nu dat belgacom & telenet beide de 5 'mindere' matchen uitzenden.... gebruiken die dezelfde beelden of doet beide zijn eigen produktie?

mvg
Badge
Goeie vraag Xenne !!!!!

Grtjs.
Badge
Ik zou het ook niet weten,julie geven commentaar voor Belgacom en wij die voor ons maar ik denk dat dat de productie gemeenschappelijk is.Want anders zou het nogal een boeltje worden denk ik.Eerlijk gezegd. ik hoop dat die zever ooit eens word opgelost,met elk seizoen dat bieden voor die voetbal rechten.Op den duur komen er toch meer operators en kan je elke drie jaar kosten gaan doen.ik heb het al 4 maal gedaan maar teveel is teveel.
Heb gisteren gebeld met technieker van Belgacom,de wedstrijd op 600 werd uitgezonden maar kon hem niet bekijken,omdat ik zelf ga kijken neem ik die graag op om achteraf nog eens te bekijken .Ik kon enkel maar zien dat er stond van 16u30 tot 22u "La compile de Belgacom en Family.De man aan de telefoon zegde geen probleem U kunt kijken vanaf 17u55m want die reklame band is nog niet weg voor het voetbalseizoen begint!!!!!!Weten ze dan niet bij Belgacom wanneer het voetbalseizoen begint amaaaaai!!!!!Ik dacht ik zal maar instellen van dat uur tot dat uur dus ik had 2uur ervoor en 2 uur erna ingesteld maar wat zag als ik terug was van de wedstrijd Gent-Lierse,ik had 2u reklame en 20 min voetbal want als de reklamen rond half zeven was overgegaan naar een andere reklame was mijne decorder gestopt dus 20 min voetbal!!!!!Schitterend werk van Belgacom waarvoor betaal ik jongens jongens als dat nogmaals gebeurt zal ik terug moeten naar telenet denk waar ik vroeger was aangesloten.Dank u Belgacom
Badge
Ik heb net het omgekeerde gedaan ben daar weg gegaan en naar telenet gegaan.En dit om nooit meer terug te gaan want als ik nu zie hoe het er aan toe gaat blijf ik liever hier.Nu mag volgend seizoen het voetbal ginder zitten.Voetbal zat hier.En veel beter zenders dan bij belgacom,want sinds ik daar weg ben is daar precies nog niet veel gebeurd.
Badge
Beste Dennis,

ik had ook die match opgenomen, en dat was wel gelukt. Ik had wel manueel geprogrammeerd, omdat er in de TV gids van de decoder geen melding was gemaakt van de uitzending.

Grtjs.

Reageer