Belgacom 11+


Op de site van belgacom staat dat je op belgacom 11+ de voetbalmatch die je wil bekijken kan kiezen (aangezien alle matchen gelijktijdig starten). Kan iemand mij zeggen hoe je dit doet? Momenteel hebben we 2 posten (611 en 620) die voetbal uitzenden;

13 reacties

gewoon afstemmen op de match dat je wil zien (611-620)... veel matchen zullen er op dit moment wel niet gelijktijdig gespeeld worden

ook op belgacom 11 zijn er matchen (600-605) , maar die zijn beschikbaar voor iedereen

mvg
Op 611 zenden ze nu Valencia - Porto uit en op 620 zenden ze de Jupiler Pro Leaque uit.

Bijvoorbeeld om 18u00 was er AA Gent - Lierse. Op dat zelfde moment wordt ook Standard - Zulte Waregem gespeeld.

AA Gent -Lierse werd uitgezonden op 620.

Mijn vraag was : als je de match Standard - Zulte Waregem wil bekijken, hoe doe je dat dan??

Er wordt vermeld op de site dat je de keuze kan maken, maar hoe dan???
Badge
Beste Ann, Standard-Zulte Waregem kwam niet op Belgacom 11. Enkel bestemd voor Telenetklanten. Evenals Genk-Cercle om 20:30 uur.

Grtjs.
Waarom is er dan belgacom 11+ ??? Er wordt toch gemeld dat alle matchen kunnen bekeken worden?? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

Badge
Ik ben van telenet dus ik kan niet zien wat daar bedoeld wordt maar ik denk de matchen die belgacom aanbied.

Dus met alle wordt bedoeld de matchen denk ik die belgacom aanbied.
Badge
Ann, klikt menu aan, en gaat dan naar "voetbal" daar ziet u wat er allemaal op 11 en 11+ te zien is. De Belgische eerste, en matchen uit tweede nationale, zijn nog altijd gratis te bekijken. Vijf matchen per speeldag, in feite de minst belangrijkste, maar ja dat is relatief hé. Voor den ene zijn de matchen van Lierse belabgrijk en voor den andere de matchen van Anderlecht. Al wat te zien is op 11+ is te betalen.

Grtjs
wat belgisch voetbal betreft op belgacom is er niets gewijzigd, belgacom toont nog steeds 5 matchen per weekend. de multi live & de match vh weekend in HD gaan naar Belgacom 11+. maar 't is vooral voor het buitenlands voetbal dat Belgacom 11+ interessant is (spaans, portugees & CL)

Belgacom 11: dat is gratis kijken naar de live-uitzendingen van de Jupiler Pro League en de wedstrijden van de tweede klasse
Jupiler Pro League


  • de 5 wedstrijden van zaterdag 20 uur van het gewone seizoen
  • 29 à 31 wedstrijden van de play-offs, met minstens 4 van play-off 1
    [/list]
    Tweedeklasse


    • de thuiswedstrijden van AS Eupen en Royal FC Antwerp
      [/list]
      Al deze wedstrijden zijn te volgen op kanaal 11.

      Belgacom 11+: de enige zender die u integraal de UEFA Champions League, het beste van de Spaanse en de Portugese Liga, Multi Live van de Jupiler Pro League en exclusieve programma's biedt voor € 9,95/maand
      Alle wedstrijden van de UEFA Champions League vanaf het volgende seizoen


      • De 146 wedstrijden van de play-offs tot de finale

        • 124 exclusieve wedstrijden
        • 34 niet-exclusieve wedstrijden ('Supercup', wedstrijden van Belgische clubs incl. halve finale en finale)
          [/list]
        • Omdat alle wedstrijden gelijktijdig worden uitgezonden, kiest u zelf welke wedstrijd u wilt bekijken.
        • Dankzij de Multi Live van de UEFA Champions League volgt u als nooit voorheen de meest prestigieuze van alle competities door van stadion naar stadion live de beste momenten van elke wedstrijd mee te maken!
          [/list]
          De Spaanse Liga en de Copa del Rey (exclusief)


          • Elke week laat Belgacom 11+ u genieten van het kruim van het Spaanse voetbal: FC Barcelona, Real Madrid, het Atletico Madrid van Thibaut Courtois, Valencia of nog de laatste finalist van de Europa League, Athletic Bilbao. Ook op Belgacom 11+ bekijkt u de Clásico: 'FC Barcelona - Real Madrid'.
            [/list]
            De Portugese Liga (exclusief)


            • Het beste van het Portugese voetbal met het FC Porto van Steven Defour en het Benfica van Axel Witsel.
              [/list]
              Jupiler Pro League


              • De beste zaterdagwedstrijd van de Jupiler Pro League in hd-kwaliteit
              • Elke zaterdag om 20 uur de Multi Live van de reguliere competitie
                [/list]
                Samenvattingen, exclusieve magazines en programma's


                • Alle samenvattingen van alle kampioenschappen uitgezonden op Belgacom 11+
                • Exclusieve magazines over de UEFA Champions League en de Spaanse Liga
                • Exclusieve interviews en reportages met een kijkje achter de schermen van uw favoriete clubs
                  [/list]
                  De beste wedstrijden en programma's zijn beschikbaar in hd.
                  Alle wedstrijden en programma's van Belgacom 11+ zijn te volgen op de kanalen 611 tot 620.

                  Belgacom 11+ biedt ook gratis en onbeperkt toegang tot alle programma's op aanvraag van de zender.

                  http://www.belgacom.be/onetelco/be-nl/plain-topic/p_hbs_tv_foot_bgctv.page?

                  mvg
Badge
Ja,inderdaad belgacom heeft zich tot voetbalzender gepromoveerd.Proficiat ten koste van wat de meeste klanten bij belgacom toch wensen denk ik.Want vroeger enkel belgisch voetbal, nu internationaal voetbal en basketbal erbij.
geachte mevrouw graag had ik 11plus willen hebben maar dit gaat niet
Badge
Wat gaat er niet?
En voor die prijs graag alle wedstrijden in HD kwaliteit Belgacom!
Badge
Hoeveel kost dat dan bij julie?
Badge
Vind dat wel een beetje overdreven wat je daar allemaal vraagd Romain.

Reageer