Skip to main content
Ik heb een abb met iPhone 7 gekocht en moet 24 maanden elke maand 35 euro betalen. Ik ben super tevreden van Proximus maar niet van de iPhone 7. Ik heb spijt dat ik geen iphone 7 plus heb gekocht. Nu vraag ik me af hoe ik dit kan oplossen. De gsm in één keer betalen en een nieuwe iPhone 7plus kopen?
Ter info:

Je hebt al een gsm-abonnement bij Proximus? Ook jij kunt een abonnement kiezen met smartphone.

Opgelet! Als je al van een smartphone+abonnement-aanbieding geniet op je huidig Proximus gsm-nummer, kun je niet intekenen op een nieuwe smartphone+abonnement-aanbieding op dat gsm-nummer

maar zoals je zegt kun je onderstaande werkwijze proberen

huidig contract stopzetten (en restwaarde betalen)

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_end_joint/particulieren/welkom-bij-support/mobiele-telefonie/abonnement-en-pay-and-go/tariefplan-wijzigen/abonnement-met-toestel-stopzetten.html

en een nieuw contract aangaan

misschien best via een Px center doen (om direct met een nieuwe IPhone buiten te wandelen)
Ter info:

bij een abonnement met een toestel als koppelverkoop (normaal looptijd abonnement van 24 maand) heb ik hier toch al gelezen op het forum, dat als je binnen de eerste 6 maanden wilt stopzetten, dat je ook een opzegvergoeding moet betalen voor de maanden dat je niet volledig aan abonnement betaalt hebt binnen die periode van 6 maand ?
Eigenlijk zou ik dan de huidige iphone aan mijn partner schenken en dan zou ik zelf een nieuwe iphone plus kopen.

Mag dit als de iphone gewoon verder betaald wordt?