Vandaag start ik proximus live streaming op en stel vast dat er een nieuwe versie is. Probleem in de nieuwe versie is dat ik een deel van het beeld kwijt ben, mijn beeldformaat past ineens niet meer, waar dat bij de oude versie nooit een probleem was. Ik vind ook nergens een instellingen knop of dergelijke waar ik dit zou kunnen aanpassen. Iemand een suggestie om het probleem op te lossen? Het probleem doet zich niet enkel voor op het grote scherm maar ook al in het kleine scherm op de live stream pagina.
Bladzijde 1 / 1
Bedoelt u Proximus TV op de pc?
Misschien bedoelt APAC de beta-Proximus-TV applicatie?
inderdaad proximus tv op de pc via tv overal
bijkomend ontdekken we ook dat de screensaver van de pc opspringt tijdens het kijken, iets wat ook nooit gebeurde bij de oude versie van de internet applicatie van tv overal
Via de chat zeggen ze mij dat er niets is veranderd, maar heb al 2 laptops getest en telkens zie ik enkel de linker bovenhoek van het beeld... ondertitels vallen weg, linkse kant van het beeld ontbreekt voor deel en is zowel in klein scherm als op full screen versie.
Hey APAC, dat probleem ondervind ik toch niet met de web applicatie en ook niet met de windows -app versie van proximus-tv
En is de layout van de live streaming ook veranderd vandaag? Echt bizar...
Getest op mijn laptop met de nieuwe Proximus TV app. (Windows store)
Alles werkt normaal.
Eveneens getest via de website proximustv.be---> OK
mvg.
Alles werkt normaal.
Eveneens getest via de website proximustv.be---> OK
mvg.
@APAC ik heb dit probleem ook
Heb op de laptop met windows 8 de proximus tv app gedownload en daar heb ik nu geen problemen mee.
Maar hebben nog een laptop met windows 7 die deze Windows apps niet kan downloaden en daar kunnen we enkel via de website en zien we dus een deel niet. Bij Proximus weten ze van niks, volgens hen is er niks veranderd maar ze kunnen het ook niet oplossen...
Maar hebben nog een laptop met windows 7 die deze Windows apps niet kan downloaden en daar kunnen we enkel via de website en zien we dus een deel niet. Bij Proximus weten ze van niks, volgens hen is er niks veranderd maar ze kunnen het ook niet oplossen...
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.