Sedert vorige week (wellicht na software upgrade van de decoder naar V31), heb ik problemen met het beeld.
Bij het zappen van 1 kanaal naar een ander, bevriest het beeld na ongeveer 10 seconden (op de HDMI uitgang). Wanneer ik de TV aansluit via de SCART kabel, dan is er na dezelfde 10 seconden een onderbreking in beeld en geluid, maar nadien blijft beeld verder loop. Maar via SCART kan ik dan wel niet HD bekijken.
Ik heb al 5 maal de helpdesk gebeld. Ze hebben mij laten opnieuw opstarten, een reset uitvoeren door op "back" + "OK" + "MENU" te drukken. nadien hebben ze mij om een andere decoder gestuurd (eerst naar de verkeerde winkel), maar het probleem bleef. Dan dacht men dat het aan mijn TV lag, maar dit heeft voordien altijd perfect gewerkt, en wanneer ik mijn PC aan dezelfde HDMI ingang aansluit van de TV, dan werkt dit wel.
Laatste 2 telefoons heb ik gevraagd dat ze iemand gingen sturen. Maar vorige zaterdag lag blijkbaar het systeem plat om iemand te sturen, en vandaag zeggen ze me dat het wellicht aan de software ligt en het geen nut heeft om iemand te sturen. En zo blijven we maar bezig...
Zijn er nog andere mensen die dit probleem hebben ? Blijkbaar zouden ze vorige week een paar duizend gebruikers upgedate hebben naar Versie 31 van de SW, en ik heb de indruk dat het sindsdien is dat ik die problemen heb.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb alleen gisteren rond 23.15 uur een complete TV-netwerkuitval gehad, omdat de modem zijn VLAN30 ineens kwijt was. Maar ik denk niet dat dat iets met die nieuwe V31 software temaken had. Ik heb dsat zelf kunnen oplossen met een factory reset van de modem, waarna er nog een spontane herstart van de modem kwam waardoor de zaak opgelost was.
ik zit hier toch al een goeie week op de nieuwe firmare, nog geen problemen ervaren
mvg
mvg
Beste rikm,
je mag me via privé-mailbericht uw Belgacom lijnnummer bezorgen zodanig dat we wat testen kunnen doen en dit even laten onderzoeken door onze technische dienst.
Mvg
Eva van Belgacom
je mag me via privé-mailbericht uw Belgacom lijnnummer bezorgen zodanig dat we wat testen kunnen doen en dit even laten onderzoeken door onze technische dienst.
Mvg
Eva van Belgacom
mijn 2decorder doet raar het beeld stopt na 15a30a60 min maar als ik het beeld verzet gaat hij terug.
digitale tv is toch wel frustrerent é!!
we hebben ook al veel meegemaakt en veel fouten van belgacom!
digitale tv = aan stres!
digitale tv is toch wel frustrerent é!!
we hebben ook al veel meegemaakt en veel fouten van belgacom!
digitale tv = aan stres!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.