Kan iemand mij aub uitleggen hoe ik een factuur kan betwisten?
Volgens de telefonische klantendienst moet dit via de support pagina van MyProximus.
De support webpagina verwijst mij door naar de telefonische klantendienst.
Bladzijde 1 / 1
je kan het door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
anders kan je het ook via een online mail formulier, uitgelegd hier hoe het kan:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
anders kan je het ook via een online mail formulier, uitgelegd hier hoe het kan:
- zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.