Ik heb reeds twee keer in de winkel gestaan. De medewerkers hebben me verteld dat ik mijn factuur online moet aankaarten door een klacht neer te leggen en zo een bedrag te betwisten. Het probleem nu is dat stap 3 van het stappenplan niet klopt (zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_bill_dispute/particulieren/support/klantenzone/factuur-en-betalingen/klacht-over-uw-factuur/een-bedrag-betwisten-en-uw-klacht-opvolgen.html). Ik kan namelijk nergens 'een bedrag betwisten' selecteren in de optie-box.
Graag verduidelijking hoe het wel kan.
Met vriendelijke groeten,
Shanna D'Hondt
Bladzijde 1 / 1
Hallo dsh,
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)te bezorgen alsook beknopte uitleg van uw vraag/probleem.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Kan u mij via privébericht uw klantgegevens(klantnr, naam, gsmnr)te bezorgen alsook beknopte uitleg van uw vraag/probleem.
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kijk ik het even na voor u.
Met vriendelijke groeten,
Joël
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.