Beantwoord

BBox3 ssid + kanaalselectie


  • Practitioner
  • 38 reacties
De veldjes voor ssid en kanaalselectie op mijn bbox3 zijn greyed out.
Ik kan deze wel overschrijven maar na het drukken op OK resetten deze terug naar de standaard waarden.
Hoe kan ik dit aanpassen?
icon

Beste antwoord door sabineb 25 July 2016, 09:16

Bekijk origineel

21 reacties

eens proberen of je na een reboot (5 seconden stroomloos zetten) van je bbox het erna wel lukt en als het dan nog niet lukt een factory reset proberen van bbox verborgen knopje via gaatje achteraan zolang indrukken tot je ziet dat leds doven vooraan en dan loslaten.
Lukt het dan nog niet zal je best de helpdesk 0800 22 800 (7d/7 behalve feestdagen tot 22u) eens opbellen.
Reset heb ik helaas al eens gedaan 😞.
Dan factory reset eens proberen of mss bedoel je met reset een factory reset.
Is er dan verschil mss tussen een bbox3 van technicolor en die van Sagemcom !?
Reputatie 6
Badge +3
screenshots?
Ik bedoel idd een hard reset.
Vreemd genoeg flikkerden alle lichtjes rood maar waren de wifi instellingen (e.g. password) nog behouden 😕.
vink toch eens broadcast netwerknaam aan of het dan de "grayed out" niet verdwijnt ???
Dat doet het helaas ook niet 😞
Reputatie 6
Badge +3
Dan wou ik toch ook eens bellen: vermoedelijk iets mis met de modem?
ter info: nummer voor helpddesk:
eens proberen of je na een reboot (5 seconden stroomloos zetten) van je bbox het erna wel lukt en als het dan nog niet lukt een factory reset proberen van bbox verborgen knopje via gaatje achteraan zolang indrukken tot je ziet dat leds doven vooraan en dan loslaten.
Lukt het dan nog niet zal je best de helpdesk 0800 22 800 (7d/7 behalve feestdagen tot 22u) eens opbellen.
Reputatie 7
Badge +1
Is dat een Sagemcom of een Technicolor ? want dat is niet hetzelfde
Bij een sagemcom heb je iets wat meer mogelijkheden van instellingen, maar op de helpdesk zullen ze dit wel weten.
Reputatie 6
Badge +4
we pushten nu eens een restore to factory van hieruit naar je bbox3 router...kan je nu eens checken.. mvg sabine
Doet helemaal niks 🙂.
Al mijn instellingen naar WPS, broadcasting zijn nog altijd behouden. Kanaalselectie, SSID, ... nog altijd greyed out.
Ik merk dat de verkeerde bbox is gereset geweest...
Heb je dan 2 bboxen ? heb je dan twee aparte binnenkomende lijnen?
Heb je dan 2 bboxen ? heb je dan twee aparte binnenkomende lijnen?
Ouderlijk huis werd gereset...
Ah ja zo 😃
Reputatie 6
Badge +3
Bbox van plaats verwisselen... zal volgens mij dan zijn nieuwe instellingen gepushed worden want op ander lijnnummer
Ik begrijp niet echt goed wat het verschil uitmaakt als als Rvee reeds de factory rest zelf gedaan heeft tov dat dit van op afstand gepusht wordt ?
Op wonderbaarlijke manier neemt hij de wijzigingen wel aan vandaag.
Typisch voor Proximus en blijkbaar voor de apparatuur ook, dat de aanhouder wint :-))
Het belangrijkste is tenslotte dat het in werkt.

Reageer