Vraag

BBOX2 Port forwarding setting niet weggeschreven

  • 22 July 2016
  • 4 reacties
  • 218 Bekeken

Hallo,
Ik probeer een poort open te zetten voor een IP camera (met vast IP adres) op BBOX2, maar de instellingen worden niet weggeschreven. Ik vul alles correct in ('Server Name', 'Access Activated' , 'Public Start Port' , Public End Port', 'Protocol', 'LAN Start Port', 'Local IP Address' en tenslotte 'Apply' , maar de poort verschijnt niet in de lijst. Intern kan ik de camera aanspreken op de ingestelde IP en poort, maar port forwarding ervan lukt niet. Heeft iemand ervaring met het niet kunnen wegschrijven van poorten naar de BBOX2? Alvast bedankt.
Tom

4 reacties

Het is mss best dat je opnieuw begint van nul door de bbox2 een factory reset te geven en opnieuw in te stellen.
http://bgctv.skynetblogs.be/#FactoryResetBbox2

Louter ter info:
http://bgctv.skynetblogs.be/#Ip-Camera
Hallo Elsa,
Bedankt voor de snelle reactie. Het klinkt dus inderdaad als zijnde een 'abnormaal' probleem.
Ik heb reeds een hele reeks poorten openstaan voor andere IP camera's (die blijkbaar automatisch zijn aangevuld en waarvoor ik niets manueel moest toevoegen). Alleen voor die ene camera gaat het blijkbaar niet automatisch. Ik veronderstel dat ik dan na een reset alle installaties opnieuw moet doen?
Alles wat je zelf aan instellingen veranderd hebt in de bbox zal je dan opnieuw moeten doen bij een factory reset, niet bij een reboot (door de stroom 10 seconden te onderbreken) mss dit eerst eens proberen.
Hallo Elsa,
Ik probeer dan eerst de reboot, bedankt alvast!

Reageer