wifi niet geactiveerd luk niet om te activeeerd
Bladzijde 1 / 1
heb je de bbox2 al eens gereset
zie ook op proximus pagina:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Als je bbox2 defect is kan ze omgeruild worden voor een bbox3
zie >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html#/modem1
in dit geval kan je beter de helpdesk contacteren op gratis nummer 0800 22 800 zodat ze dit verder met u kunnen afhandelen kan je kan ook bellen in het weekend hiervoor.
of ook nog via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
zie ook op proximus pagina:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Als je bbox2 defect is kan ze omgeruild worden voor een bbox3
zie >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html#/modem1
in dit geval kan je beter de helpdesk contacteren op gratis nummer 0800 22 800 zodat ze dit verder met u kunnen afhandelen kan je kan ook bellen in het weekend hiervoor.
of ook nog via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.