Skip to main content
wifi niet geactiveerd luk niet om te activeeerd
heb je de bbox2 al eens gereset







zie ook op proximus pagina:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html



Als je bbox2 defect is kan ze omgeruild worden voor een bbox3

zie >

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html#/modem1



in dit geval kan je beter de helpdesk contacteren op gratis nummer 0800 22 800 zodat ze dit verder met u kunnen afhandelen kan je kan ook bellen in het weekend hiervoor.



of ook nog via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via

    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

Reageer