zie ook op proximus pagina:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
Als je bbox2 defect is kan ze omgeruild worden voor een bbox3
zie >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_device_return_end/particulieren/support/klantenzone/verhuizen-of-opzeggen/contract-opzeggen/een-toestel-omruilen-of-terugsturen.html#/modem1
in dit geval kan je beter de helpdesk contacteren op gratis nummer 0800 22 800 zodat ze dit verder met u kunnen afhandelen kan je kan ook bellen in het weekend hiervoor.
of ook nog via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
(daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.