Vraag

Bbox werkt naar behoren tot hij uitvalt en om login vraagt.

  • 20 February 2017
  • 5 reacties
  • 278 Bekeken

Op appartement hebben wij sinds oktober een b-box staan voor ons internet. Initieel verloopt alles vlot en kunnen we gewoon met de voorziene code inloggen en vrij over het internet beschikken. Het komt echter de laatste tijd frustrerend vaak voor dat het internet uitvalt en vraagt om in te loggen bij het netwerk aan de hand van een username en password. Ik beschik echter niet over een username noch een dergelijk wachtwoord om mee in te loggen. Na een 15tal minuten in het beste geval spring het netwerk dan weer over op normaal en is er alsof er niks gebeurt is. Het blijft echter wel een verschrikkelijk ambetant voorval dat zich geregeld voor doet. Is er een manier om dit tegen te gaan?

Dank

5 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hi Herbert

Kan je ons in een privebericht het telefoonnummer of klantennummer geven waarop deze bbox actief is;( in pb)

Het lijkt erop dat je wifi netwerk wegvalt en dat een inbelverbinding tracht dan op je devce een verbinding te maken ( username en paswoord )

Mvg sabine
Sabine

Hoe verstuur ik u een PM op dit forum?
Reputatie 7
Badge +6
Sabine
Hoe verstuur ik u een PM op dit forum?

Via deze link, sherbert: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg,
Reputatie 5
Badge +4
Dag seherbert, normaal als je via wifi surft, moet je het wachtwoord (wifi-key) ingeven die achteraan de modem staat. Mvg, AM
Dag seherbert, normaal als je via wifi surft, moet je het wachtwoord (wifi-key) ingeven die achteraan de modem staat. Mvg, AM

Ik heb dit reeds gedaan maar dan kom ik gewoon op een pagina waar ik kan zien welke apparaten zijn verbonden geweest met de twee netwerken en er staat uitdrukkelijk dat er geen verbinding is met het internet.

Met vriendelijke groeten

Reageer