Beste,
ik ben aan het proberen enkele poorten te forwarden maar mijn BBOX 3 wil niet meewerken.
Heb reeds paswoord gereset via services, modem verschillende malen gereset maar niets blijkt te helpen.
Steeds wanneer ik via online dienst poorten laat checken krijg ik port close als resultaat.
De poorten die nodig zijn voor een programma te verbinden met een public server: 2934-2937 en 9987-9989
Weet iemand raad hiermee ?
Alvast bedankt.
Beantwoord
BBOX 3 wil geen poorten openen
Beste antwoord door Luc69
Voila, een TP link router achter de bbox3 en kunnen inloggen op de public gameserver.
Hier kan een slotje op en kan meegeven "laat bbox3 voor wat het is en plaats een eigen router"
10 min heeft mij dit gekost op alles netjes te kunnen instellen zoals IK het wil hebben.
Alvast bedankt voor de ondersteuning en hopelijk kan deze topic en draad voor anderen zijn.
Mvg,
Bekijk origineelHier kan een slotje op en kan meegeven "laat bbox3 voor wat het is en plaats een eigen router"
10 min heeft mij dit gekost op alles netjes te kunnen instellen zoals IK het wil hebben.
Alvast bedankt voor de ondersteuning en hopelijk kan deze topic en draad voor anderen zijn.
Mvg,
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.