Beantwoord

Bbox-3 ter vervanging van 'zogenaamd defect' apparaat

  • 3 April 2017
  • 5 reacties
  • 351 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2
Na een vruchteloze poging via 080022800 om de verbinding tussen bb0x-3 en wifi bridge te herstellen zou ik vandaag een nieuwe bbox-3 via Bpost ontvangen.
Ik heb deze echter niet nodig want een andere Proximus medewerker(Guillermo, heel competent!) heeft mij begeleid tijdens een chatsessie en het probleem opgelost.
Wat moet ik doen als deze bbox-3 wordt geleverd?
icon

Beste antwoord door Argenteus 3 April 2017, 10:28

Bekijk origineel

5 reacties

Argenteus,

Misschien kan je overwegen de nieuwe toch te behouden en de oude terug mee te geven ipv de nieuwe terug mee te geven.
Dit in geval ze bv een bbox3 leveren van Sagemcom en je nu er ene hebt van Technicolor en dit omdat je bv met het Sagem Tool de sagemcom kunt zijn lijnwaarden uitlezen wat bij de Technicolor niet het geval is.
Reputatie 4
Badge +2
Hallo Martin, ik heb pas sinds 19/01/2017, na de omschakeling van ADSL naar VDSL(eindelijk!) een mini bbox-3 en een wifi bridge. Hoe erken ik of dit een Sagemcom of Technicolor is?
Het call center heeft me net teruggebeld: ik mag het pakket weigeren.
een bbox3 van technicolor heeft zijn vier gele ethenet poorten naast elkaar staan en ene van sagemcom zijn staan de vier gele ethernet poorten per twee gesplitst van elkaar.
Reputatie 4
Badge +2
Dank je Martin, dan heb ik deze van sagemcom.
Ik ga het pakketje weigeren.
Reputatie 4
Badge +2
Toch nog eventjes het verder verloop meedelen.
De beloofde bbox-3 ter vervanging is nog steeds niet geleverd en gelukkig hoef ik deze niet.
In de namiddag kwam er echter iemand langs van Proximus om de 'defecte?!' bbox-3 op te halen.
Ik heb mijn bbox-3 niet meegegeven en tot op vandaag geen enkel probleem ondervonden.
Voor mij is dit hoofdstuk afgesloten en ik hoop ook voor Proximus.
Proximus moet echter zijn communicatie kanalen optimaliseren.

Reageer